سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهرکرد/

اعزام هيات تجاري فرش دستباف ايران از استان به تركيه

هيات تخصصي تجاري فرش دستباف ايران از استان چهارمحال و بختياري به تركيه اعزام شد.

رييس اداره فرش اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان چهارمحال و بختياري گفت: اين هيات 11 نفري در زمينه توسعه زيرساخت هاي صادرات فرش دستباف در كشور تركيه به عنوان بازار هدف در كانال ارتباطي آسيا و اروپا بازاريابي و با بازرگانان آن كشور رايزني و تبادل نظر مي كنند.
شيخي با اشاره به اينكه اين هيات از استان چهارمحال و بختياري به تركيه سفر كرده اند، افزود: تجار اعزام شده در تركيب هيات تجاري ايران متشكل از بازرگان، مديران و متخصصان بخش خصوصي، تعاوني، توليدي و دولتي به مدت هشت روز براي مبادلات تجاري با تجار، مقامات اقتصادي و تجاري تركيه رايزني مي‌كنند.
وي گفت: ديدار با سفير و رايزنان، بازديد از مراكز تجاري و توليدي، ديدار با رايزن اقتصادي- بازرگاني ايران و سركنسولگري كشور در استانبول، بازديد از نمايشگاه هاي فرش و نشست با مشاوران بازرگاني گمركي، ديدار با صادركنندگان و واردكنندگان تركيه از برنامه‌هاي اين سفر هشت روزه است كه بازرگانان مي‌توانند براي مبادلات فرش هاي توليدي يا تبادل نظر و بازارهاي جديد صادراتي رايزني كنند.
شيخي افزود: 80 درصد هزينه هاي سفر اين تجار توسط مركز ملي فرش ايران و استانداري چهارمحال و بختياري و 20 درصد توسط تجار تامين شده است.
يك هيات تجاري ديگر ايران نيز به سرپرستي استان چهارمحال و بختياري به سليمانيه و اربيل عراق سفر كرده است.
در نيمه دوم امسال سه هيئت تجاري از ايران به كشورهاي هند، عمان و عراق اعزام مي شوند كه استان چهارمحال و بختياري متولي اعزام هيئت هاي تجاري ايران به 2 كشور هندوستان و عراق است.
استان چهارمحال و بختياري 104 هزار بافنده فرش دستباف دارد./
برچسب ها: اعزام ، هیات ، تجاری ، فرش ، دستباف
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.