سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قم/

ووشوکاران قمی در چهار رده سنی به پیکارهای قهرمانی کشور اعزام می‌شوند

رئیس هیئت ووشو استان قم از اعزام ووشوکاران قمی در چهار رده سنی بخش تالو به پیکارهای قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، مهدی اردستانی تصریح کرد: با توجه به برنامه ریزی فدراسیون ووشو کشورمان قرار است پیکارهای ووشو قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی در نیمه دوم آذر ماه با شرکت برترین های کشور برگزار شود.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه نفرات برتر این دوره از مسابقات برای اعزام های برون مرزی سال آینده میلادی مورد توجه کادر فنی تیم های ملی رده های سنی مختلف ووشو کشورمان هستند، قطعا هر استان بهترین های خود را به این پیکارها اعزام می کند.

رئیس هیئت ووشو استان قم بیان کرد: طبیعی است که هیئت ووشو قم نیز از این قائده مستثنی نیست و سعی و تلاش ما این خواهد بود که چهره های شاخص ووشو قم در هر دو بخش تالو و ساندا به این پیکارها اعزام شده و از اعتبار ووشو قم دفاع کرده و برای ورزش قم افتخار آفرینی کنند.

وی خاطرنشان کرد: طبق برنامه ریزی انجام شده توسط فدراسیون ووشو قرار است مسابقات ووشو قهرمانی کشور و انتخابی تیم های ملی در چهار رده سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان بخش تالو در روزهای هجدهم تا بیست و یکم آذر ماه به انجام برسد.

اردستانی با بیان اینکه میزبان این رقابت ها نیز مشخص شده است، عنوان داشت: هیئت ووشو استان لرستان این رقابت ها را در شهر خرم آباد میزبانی می کند و امیدوارم نفراتی که الان در اردوی تیم های اعزامی هیئت ووشو قم هستند با کسب مدال از این پیکارها بازگردند.

وی تصریح کرد: البته ما برای شناخت چهره های شاخص ووشو قم برای اعزام به این مسابقات، برگزاری رقابت های انتخابی را ملاک قرار داده ایم چون در آبان ماه رقابت های انتخابی را در هر دو بخش تالو ساندا برنامه ریزی و برگزار کردیم و حالا نفرات برتر آن در اردوی آماده سازی هستند.

اردستانی با اشاره به مسابقات انتخابی که در قم برگزار شد، افزود: رقابت های انتخابی ووشو قم با حضور شرکت کنندگان باشگاه های مختلف قم به میزبانی کانون شهید بهشتی به انجام رسید و نفراتی که در این رقابت ها موفق به کسب عنوان قهرمانی سبک های مختلف شدند، به عنوان تیم منتخب ووشو قم در بخش تالو در رقابت های ووشو قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی کشورمان حضور می یابند.

وی یاد آور شد: مسابقات انتخابی ووشو قم در بخش تالو در تمام رده های سنی بخش آقایان یعنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان به انجام رسید و تمام امکانات لازم برای برگزاری این مسابقات فراهم شده بود تا رقابتی جذاب و با کیفیت بین شرکت کنندگان برگزار شود.

رئیس هیئت ووشو استان قم در پایان اظهار داشت: مسابقات بخش تالو ووشو قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی در حالی در چهار رده سنی روزهای هجدهم تا بیست و یکم آذر ماه در خرم آباد برگزار می شود که بلافاصله بعد از پایان این مسابقات، سانداکاران در روزهای بیست و یکم تا بیست و چهارم آذر ماه در بخش مبارزه برای کسب مدال های طلا، نقره و برنز به رقابت با یکدیگر می پردازند./

برچسب ها: قم ، ووشو ، قمی ، چهارده ، پیکار ، قهرمانی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.