سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس سازمان اوقاف:

تحول اقتصادی و منابع انسانی مهمترین رویکرد برنامه ای سال 93 اوقاف است

نماینده ولی فقیه و رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه با اشاره به تدوین برنامه سال 93 این سازمان گفت: تحول اقتصادی و تحول منابع انسانی از مهمترین رویکردهای برنامه ای سال 93 اوقاف است.

 به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، حجت الاسلام و المسلمین محمدی در نشست هم اندیشی مدیران سازمان اوقاف و امور خیریه با حضور علی جنتی ، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه طی 4 سال گذشته با ایجاد 6  کارگروه تخصصی ، بصورت جهادی در این سازمان کار شده است ، افزود: نگرش سیستمی و حرکت برنامه ایی با تدوین برنامه 5 ساله مبتنی بر چشم انداز 1404 و جهت دهی تمامی فعالیت های سازمان در قالب برنامه های سالانه نشانگر توجه مدیریت سازمان به حوزه راهبردی و حرکت برنامه ای می باشد.

نماینده ولی فقیه و رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه با اشاره به ارزیابی عملکرد برنامه در طول سال افزود: از فرایند اجرای برنامه بصورت مستمر بازرسی و نظارت صورت می گیرد.

وی با بیان اینکه با اجرای طرح ها و اقدامات گوناگون هم اکنون اوقاف در سطح کشور از صلابت و اقتدار کامل برخوردار است ، تصریح کرد: هیچ بخش و اداره ی اوقاف در سراسر کشور ، هم اکنون منفعل عمل نمی کند و تماما برنامه ای عمل می شود که این امر موجب خروج سازمان اوقاف و امورخیریه از انزوا و اثرگذاری بیش از پیش آن شده است.

وی راه اندازی سامانه جامع بانک اطلاعاتی موقوفات و بقاع را حرکتی سیستمی و تغییر روش مدیریتی سنتی اوقاف به مدیریت مدرن تعبیر نمود.

حجت الاسلام محمدی با اشاره به اینکه درآمد موقوفات در همان نیات مشخص شده، هزینه می شود، گفت: آسیب شناسی های لازم از عملکرد سازمان اوقاف طی 4 سال گذشته، صورت گرفته و در راستای رفع نقایص و تقویت نقاط قوت برنامه ریزی خواهیم کرد.

نماینده ولی فقیه و رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه اضافه کرد: هم اکنون در 630 نقطه کشور سامانه بانک اطلاعاتی و مدیریتی اوقاف طراحی شده است و در 350  نقطه نیز اتوماسیون اداری اوقاف فعال است.

وی اضافه کرد: رویکرد اصلی و مهم برنامه ای سازمان اوقاف و امور خیریه در سال 93 ، تحول اقتصادی و تحول منابع انسانی است که این رویکردها در تمامی برنامه ها، سایه خواهد انداخت.
براساس این گزارش ، درپایان این مراسم ، به پاس اولین حضور علی جنتی ، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در جمع مدیران سازمان اوقاف و امور خیریه ، تابلویی از یکی از امامزادگان کشور از سوی مدیران و کارکنان این سازمان به ایشان تقدیم شد.
انتهای پیام/
 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.