سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمانشاه/

پذیرش حق غنی سازی ایران در داخل کشور موفقیتی ارزشمند برای ملت ایران است.

یک کارشناس مسائل سیاسی، گفت: تیم مذاکره کننده هسته ای ایران، پس از 10 سال مذاکره، توانست به یک موفقیت بزرگ سیاسی دست پیدا کند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران کرمانشاه

محمد کرمی راد درباره مذاکرات ایران و 1+5، بیان کرد: من این موفقیت بزرگ را به مقام معظم رهبری، ملت ایران و به تیم مذاکره کننده هسته ای ایران تبریک می گویم.

وی افزود: این موفقیت سیاسی به پذیرش حق غنی سازی ایران در داخل کشور منجر شده که موفقیتی ارزشمند برای ملت ایران است.

کرمی راد ادامه داد: در طول 10 سال گذشته غربی ها فشارهای بسیاری را بر ملت ایران وارد کردند اما ایران اسلامی با پایداری و مقاومت ملت خود و درایتهای مقام معظم رهبری توانست یک فرآیند طولانی 10 ساله با پشت سر گذاردن تحیم های سنگینی که غرب از آنها تحت عنوان تحریم های کشنده یاد می کرد، عبور کند.

وی تاکید کرد: آنچه برای ایران اسلامی حائز اهمیت است آن است که در این توافق نامه خطوط قرمز مدنظر مقام معظم رهبری به درستی و کاملا رعایت شده و این مهم نیز حاصل تلاشهای هوشمندانه دکتر ظریف و تیم مذاکره کننده هسته ای ایران است چراکه غربی ها هرگز حاضر نبودند چنین توافقی را انجام دهند.

این کارشناس مسائل سیاسی، خاطرنشان کرد: پس از انجام این توافق، سران رژیم صهیونیستی از آن به عنوان یک توافق بد یاد کردند و احتمالا عربستان و برخی دیگر از کشورها، نگرانی هایشان را در این خصوص به زبان خواهند آورد.

وی عنوان کرد: به نظر من این بزرگترین پیروزی سیاسی ایران بود که توانست تلاشهای سران رژیم صهیونیستی را برای برهم زدن این مذاکرات بی نتیجه بگذارد./ز

برچسب ها: کرمانشاه ، پذیرش ، داخل
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.