سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رقابت‌هاي كشتي آزاد جايزه بزرگ فيلا- باكو؛

آذرشكيب و محمديان به ديدار رده‌بندي راه يافتند

رقابت‌هاي بين‌المللي كشتي آزاد جايزه بزرگ فيلا از صبح امروز در شهر باكو پایتخت آذربایجان آغاز شد، که محمد رضا آذرشکیب و محمد حسین محمدیان به دیدار رده بندی راه یافتند.

به گزارش گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران وبه نقل از روابط عمومي فدراسيون كشتي، سه نماينده كشورمان در اين رقابت‌ها به ميدان رفته‌اند كه در وزن 120 كيلوگرم محمدرضا آذرشكيب پس از استراحت در دور نخست در دور دوم با نتيجه 3 بر 2 از سد پرويز هادي ديگر نماينده كشورمان گذشت. وي در دور بعد مقابل علي عيسي‌يف از آذربايجان با نتيجه 4 بر 3 شكست خورد و به ديدار رده‌بندي راه يافت تا برای کسب مدال برنز به مصاف يرژان دويسن بيكوف از قزاقستان برود. پرويز هادي نيز با توجه به شكست آذرشكيب مقابل عیسی یف از دور رقابت ها كنار رفت. در این وزن الکساندر خوتسانویسکی از اوکراین و علی عیسی اف از آذربایجان فینالیست شدند.

همچنين در وزن 96 كيلوگرم محمد حسين محمديان در دور اول به مصاف ختاگ گازيموف كشتي گير مطرح آذربايجاني رفت كه در پايان با نتيجه 8 بر صفر مغلوب اين حريف شد. وي با توجه به حضور گازيموف در ديدار فينال، به گروه بازنده‌ها رفت و در اين گروه علي بونچوگلو از تركيه را 9 بر 2 شكست داد تا براي كسب مدال برنز با پاولو اولنيك از اوكراين مسابقه دهد. در این وزن شریف شریف قهرمان المپیک لندن و ختاگ گازیموف نفر سوم این رقابت ها فینالیست شدند.

انتهاي پيام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.