سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

همدان/

توجه به فرهنگ وعملکرد بسیجی عامل سعادت فرهنگی جامعه

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان گفت: یکی از راه های سعادت فرهنگی جامعه به‌ویژه درزمان تهاجم فرهنگی امروز، توجه به فرهنگ بسیجی و بسیجی وارعمل کردن است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران همدان ؛ علی دشتکی با بیان اینکه امتیاز فرهنگی و اعتقادی درفرهنگ اسلامی ودینی و به‌ویژه درفرهنگ شیعی یک امتیازی هست که شاید درسایرمذاهب ومکاتب پیدا نشود،افزود: در میان این امتیاز فرهنگی و مباحث اعتقادی آنچه که انگیزاننده سایراموراست ویک حرکت انگیزشی درونی ایجاد کند وجامعه را همواره به سمت پویایی رهنمون می‌شودو بحث فرهنگ ایثاروشهادت است.
وی با بیان اینکه اگردرست بررسی شوددر پیروزی انقلاب اسلامی فرهنگ ایثاروشهادت بسیار تاثیرگذاربود، عنوان داشت: دربین عوامل اصلی متعددی که بر اساس آن دین مقدس اسلام با تدبیر و تلاش پیامبر گرامی اسلام به نتیجه رسید و گسترش پیدا کرد توجه شود قطعا مهمترین عمال بحث ایثار و شهادت و از خودگذشتگی است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان با بیان اینکه فرهنگ ایثار و شهادت و فرهنگ بسیجی در جامعه انگیزه بالایی ایجاد می‌کند، تاکید کرد: این فرهنگ سبب پویایی و حرکت در جامعه می‌شود که هر جامعه ای که در آن حرکت وجود داشته باشد نیز همواهره در مسیر تعالی گام برمی دارد.

حجت‌الاسلام دشتکی با اشاره به اینکه بسیج امروز تبلورایثار وشهادت است،اظهارداشت: فرهنگ ایثار و شهادت درنظام اسلامی به‌عنوان موتور محرک نظام است.

وی ادامه داد: اگر بخواهیم در نظام اسلامی درسایه ولایت حرکت کنیم باید اولویت اول را بر بسیج و تفکر بسیجی قرار دهیم و در حوزه فرهنگی نیز تعمیق فرهنگ ایثار و شهادت به‌عنوان اولویت باشد.

وی یادآور شد: با توجه به اهمیت تفکر بسیجی و فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه یکی از اولویت های اصلی سازمان تبلیغات اسلامی نیز تعمیق و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت که همان تفکر بسیجی است، می باشد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان در پایان تاکید کرد: یکی از راه های سعادت فرهنگی جامعه به‌ویژه در زمان تهاجم فرهنگی امروز، توجه به فرهنگ بسیجی و بسیجی وار عمل کردن است./ز
برچسب ها: توجه ، فرهنگ ، سعادت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.