سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اعلام آمادگی ۷۵ درصد پزشکان بسیجی برای ارائه رایگان "خدمات پزشکی"

بنابه گفته رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی:75 درصد پزشکان بسیجی در طرح چهره به چهره بهداشت و درمان اعلام آمادگی کرده‌اند.

 به گزارش خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران،محمد رئیس‌زاده، رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی در نشست خبری صبح امروز خبر داد و گفت: قطعا حضور و رشادت عزیزان بسیجی در طول دوران ۳۴ سال انقلاب اسلامی باعث شده است که در حال حاضر در کشور ما وضعیت به صورت رنج آور نباشد، همچنین در این حوزه نیازمند کشورهای خارجی نباشیم. 

وی با بیان اینکه موفقیت‌های ما در جنگ دفاع مقدس را باید مرهون حضور تیم‌های بهداشتی و درمانی بسیجی دانست اشاره کرد و گفت: برای تسهیل شرایط و ایجاد بستر‌های لازم در مواقع ضروری و مناطق محروم در داخل و خارج کشور، سازمان بسیج جامعه پزشکی به فعالیت‌های فرد در زمینه حفظ سلامت و بهداشت می‌پردازد. 

محمد رئیس‌زاده، از اعلام آمادگی ۷۵ درصد پزشکان بسیجی در طرح چهره به چهره خبر داد و گفت: در این طرح پزشکان بسیجی چند روزی از سال را در حوزه بهداشت و درمان به صورت رایگان به ارائه خدمات می‌پردازند. 

رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی در خصوص اینکه در حال حاضر برای رفع نا‌ به سامانی‌ها در سطح استان‌ها نیاز به امکانات است، خاطر نشان کرد: در حال حاضر مشکل اصلی که وجود دارد وضعیت توزیع نا‌عادلانه امکانات بهداشتی و درمانی در برخی از مناطق کشور است که از این رو برای رفع این نابه سامانی‌ها نیاز به اقدامات مرسوم با بودجه‌های جاری، امکانات نیروی انسانی و البته مدیریت زمان لازم است.



انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.