سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تكميل واحدهاي نيمه‌تمام مسكن‌مهر ادامه‌دارد

معاون مسكن و ساختمان راه و شهرسازي خوزستان با اشاره به سياست‌هاي اخير وزارت راه و شهرسازي و دولت در زمينه طرح مسكن‌مهر گفت: برنامه ما با توجه به اين سياست‌ها تكميل واحدهاي نيمه‌تمام مسكن است.

به گزارش گروه اقتصادي باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومي اداره كل راه و شهر سازي استان خوزستان ، محمد راستگو اظهاركرد: برنامه دولت اين است كه تا اطلاع ثانوي پروژه‌اي جديد در بخش واحدهاي مسكن‌مهر در استان تعريف نشود و فقط واحدهاي در حال ساخت، تكميل شوند.

وي افزود: ساخت 110 هزار واحد مسكن‌مهر در قالب پروژه‌هاي مختلف شامل مسكن‌مهر 99 ساله، بافت فرسوده، مسكن مهر شهرهاي جديد، مسكن‌مهر در شهرهاي بالاي 15 هزار نفر و كمتر از 25 هزار نفر هدف‌گذاري شد كه تاكنون از اين تعداد، 49 هزار و 515 واحد به بهره‌برداري رسيده است.

راستگو تصريح‌كرد: اگرچه مابقي واحدهاي مسكن‌مهر با توجه به افزايش هزينه‌ها، تورم و موانعي همچون سهم آورده دچار مشكلاتي شدند اما تلاش ما اين است كه با جلسات مختلف و ايجاد هماهنگي‌هاي لازم بين سازندگان و تعاوني‌ها اين واحدها را به اتمام برسانيم.

وي عنوان‌كرد: به‌هرحال براي پروژه‌هاي مسكن‌مهر بايد روندي را در پيش بگيريم كه به حل مشكلات مسكن مهر استان بيانجامد و بايد بدانيم كه مسكن‌مهر تنها پروژه‌اي دولتي نيست، بلكه اصل مسكن‌مهر براساس مشاركت و همكاري مردم بنا نهاده شد.

راستگو ادامه‌داد: پروژه‌هاي موفق در مسكن مهر استان مربوط به مناطقي بوده كه مشاركت مردم و همكاري آن‌ها بيشتر و به‌موقع بوده است.

وي عنوان‌كرد: نبايد فراموش كرد كه تعداد واحدهاي مسكن مهر در استان در شهرهاي بالاي 25 هزار نفر از بسياري از استان‌هاي ديگر بيشتر است و تعداد واحدها قابل توجه است كه انتظار داريم مردم در احداث و تكميل پروژه‌ها همكاري بيشتري داشته باشند.

انتهاي پيام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.