سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساری /

راه‌اندازی نیروگاه برق صنعتی در بشل سوادکوه

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران گفت:به منظور تأمین برق شهرک صنعتی بشل نیـروگاه با مقیـاس کوچک در حال راه‌اندازی است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری؛ وفایی‌نژاد در جلسه بررسی مشکلات واحدهای تولیدی شهرک صنعتی بشل افزود: این شهرک صنعتی جزو معدود شهرک‌های صنعتی استان است که ظرفیت برای ورود سرمایه‌گذاران در صورت فسخ قرارداد واحدهای راکد و غیرفعال را داشته و این یک فرصت و مزیت محسوب می‌شود.

وی تصریح کرد: با توجه به مصوبات دولت در استان درباره طرح توسعه 200 هکتاری شهرک صنعتی بشل با پیگیری‌های به عمل آمده با توجه به وجود مسائل و مشکلات در حوزه منابع طبیعی و زیست‌محیطی طرح توسعه این شهرک صنعتی تاکنون اجرایی نشده است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران گفت: شرکت‌های خدماتی به عنوان بازوان شهرک‌های صنعتی و نمایندگان واحدهای تولیدی و صنعتی برای حفظ و نگهداری و اداره امور شهرک‌ها انتخاب شدند.

وی افزود: پروژه معابر داخلی این شهرک نیز با 6 میلیارد ریال پیش‌بینی شد که با افزایش 100 درصد قیمت قیر توان 6 میلیارد ریال برای اجرای معابر داخلی شهرک صنعتی بشل در سال‌جاری در نظر گرفته که بخش زیادی از آن انجام شد و بخش دیگر نیز در حال انجام است.

وفایی‌نژاد تصریح کرد: به منظور تأمین برق شهرک صنعتی بشل نیـروگاه با مقیـاس کوچک در حال راه‌اندازی است که زمین ساخت این نیروگاه به مساحت 2 هزار مترمربع به صورت رایگان از سوی شرکت شهرک‌های صنعتی واگذار شده که موجب تأمین برق پایدار برای واحدهای تولیدی و تکمیل ظرفیت‌ها می‌شود
/انتهای پیام
برچسب ها: تأمین ، برق ، شهرک
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.