سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تابش در تذکر آیین‌نامه‌ای؛

فرزندان رشید انقلاب، در مقابل جبهه استکباری از حقوق ملت دفاع کردند

نماینده مردم یزد و صدوق گفت: نباید به حرف‌ بوق‌های استکبار جهانی توجه کنید بلکه باید به سخنانی که از سوی وزیر امور خارجه کشورمان بیان می‌شود، استناد کنید.

به گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران؛ محمدرضا تابش نماینده مردم یزد و صدوق در تذکر آئین‌نامه‌ای گفت: 5 نفر از دوستان با یک سلیقه جناحی و گروهی تذکر خود را مطرح کردند ولی وقتی که نوبت به آقای عثمانی رسید دریغ کردند، اینگونه نمی‌توان جلسات را اداره کرد.
 
وی افزود: آنچه که تاکنون در سایه پایمردی و استقامت مردم و هدایت‌های مقام معظم رهبری و حمایت ملت و تدبیر دولت مذاکرات آمده تشکر می‌کنیم.  
 
عضو کمیسیون برنامه و بودجه تاکید کرد: من به استناد اصل 77 و بندهای 1 و 2 اصل 110 و اصل 152 قانون اساسی اخطار خودم را بیان می‌کنم. اولا موضوع انرژی هسته‌ای زیرنظر شورایعالی امنیت ملی اداره می‌شود و تصمیمات این شورا پس از تائید مقام معظم رهبری قابلیت اجرا پیدا می‌کند، بنابراین دلگرانی برخی دوستان جایی ندارد.
 
وی ادامه داد: دوما حمایت رهبر معظم انقلاب و تیم مذاکره کننده و ما نیز باید به تبعیت از ایشان عمل کنیم، تیم مذاکره کننده هنوز عرق تنشان خشک نشده تضعیف این افراد به چه معنایی است؟ چرا در حمایت از آنها بیانیه صادر نمی‌کنید، این فرزندان رشید را که در مقابل جبهه استکباری از حقوق مردم دفاع کرده‌اند.
 
نماینده مردم یزد و صدوق گفت: فوتبال ساحلی ما افتخارآفرینی می‌کند و به حق هر مسئولی تبریک می‌گوید، این پیروزی قطعا جای تبریک دارد، اما در خارج عده‌ای به دنبال تضعیف حق قانونی ایران هستند ولی عده‌ای این موضوع را دنبال می‌کنند، این امر چه معنایی دارد؟ تیم مذاکره کننده هنوز در ژنو است، بگذارید برگردند تا مسائل و اتفاقات را توضیح دهند بعدا اظهار نظر کنید.
 
وی ادامه داد: براساس قانون امضای موافقتنامه‌ها باید به تصویب مجلس برسد، مذاکره‌ای صورت گرفته تفاهماتی در چارچوب اختیارات شورای عالی امنیت ملی با دولت محترم انجام گرفت، مسلما از نظر حقوقی اگر در قالب موافقتنامه، قرارداد و عهدنامه قرار گیرد، باید به تصویب مجلس برسد و کسی در این مسئله تردیدی ندارد.
 
تابش در پاسخ به تذکر بذرپاش گفت: برخی دوستان به برخی رسانه‌ها و افراد بدخواه نظام و انقلاب استناد می‌کنند و مذاکرات را زیر سوال می‌برند چرا به حرف‌های آقای ظریف که مقام مسئول و وزیر امور خارجه کشورمان است و مورد تائید مقام معظم رهبری قرار دارد و آقای عراقچی استناد نمی‌کنید؟ چرا بخش‌های دیگر حرف‌های آقای اوباما را که می‌گوید الان دیگر وقت تشدید تحریم‌های ایران نیست و یا تائید وزیر امور خارجه فرانسه و روسیه که اعلام کردند حق دستیابی به انرژی هسته‌ای جمهوری اسلامی ایران در مفاد این توافقنامه آمده است، مورد توجه قرار نمی گیرد، چرا به بوق‌های استکباری که به دنبال فضاسازی علیه ما هستند توجه می‌کنید؟
 
انتهای پیام/

برچسب ها: نماینده ، مردم ، صدوق
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.