سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تقی زاده: هرگونه جابه جایی بازیکنان را تکذیب می‌کنم

سخنگوی باشگاه فرهنگی ورزشی سایپای البرز گفت: تا قرار دادی بین بازیکن و باشگاه منعقد نشود، رسانه ای نخواهد شد و بنابر این هر گونه جابه جایی را رد می کنم.

 تقی زاده سخنگوی باشگاه سایپای البرز در خصوص نقل و انتقالات بازیکنان این تیم به خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: هر گونه جابه جایی را تکذیب  کرده و آن را رد می کنم اگر بازیکنان این باشگاه قصد جابه جایی داشته باشند از طریق سایت باشگاه اعلام خواهد شد.
 
تقی زاده اظهار داشت: تا بین بازیکن باشگاه مورد نظر و سایپا مذاکره ای صورت نگیرد و یا قرار دادی بسته نشده باشد عملا اجازه داده نخواهد شد که از طریق رسانه مطرح شود زیرا باعث بروز بی نظمی و حاشیه در تیم خواهد شد.
 
تقی زاده تصریح کرد: در صورت انجام کامل هر گونه جابجایی بازیکن آن را اعلام خواهیم کرد ولی اعلام بدون طی کردن مراحل جابجایی کار درستی نیست.
 
وی در خصوص حضور دانیال خیری عنوان کرد: من حضور این بازیکن را نه تکذیب می کنم نه تایید چون هنوز مراحلی وجود دارد جابجایی او صورت پذیرد.
 
تقی زاده در پایان خاطر نشان کرد: به محض شروع فصل نقل و انتقالات تصمیمات نهایی در خصوص جذب و یا انتقال بازیکن اتخاذ خواهد شد.

انتهای پیام/
برچسب ها: تقی زاده ، سخنگوی ، باشگاه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.