سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ریاحی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران مطرح کرد

تقدیر از تیم مذاکره کننده هسته‌ای ایران

یک وکیل دادگستری گفت: موفققیت ایران در مذاکرات امری حائذ اهمیت برای کشور عزیزمان است و من به نوبه خود این موفقیت بزرگ را به ملت ایران تبریک می‌گویم.

"غلامعلی ریاحی" در گفتگو با خبرنگار حقوقی قضایی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به موفقیت ایران و گروه 1+5 در مذاکرات هسته‌ای اظهارداشت: روند مذاکرات با همه دشواری‌هایش مثبت بود و موفققیت ایران در مذاکرات امری حائذ اهمیت برای کشور عزیزمان است و من به نوبه خود این موفقیت بزرگ را به ملت ایران تبریک می‌گویم.

گفتنی است؛ دور قبلی مذاکرات به مدت 3 روز (16،17،18 آبان‌ماه) در حالی برگزار شد که به لحاظ حساسیت و سطح مذاکره‌کنندگان اهمیت ویژه‌ای داشت، گرچه با خوش‌بینی طرفین و تلاش‌های بسیار "فرزندان انقلاب" جهت حفظ حقوق حقه مردم ایران همراه بود، اما با کارشکنی‌های برخی از طرف‌های اروپایی بویژه فرانسه و فشارهای رژیم صهیونیستی به توافق نهایی و مطلوب نرسید.

"محمدجواد ظریف" وزیر امور خارجه کشورمان صبح امروز با انتشار پیامی در صفحه توئیتر خود خبر از به توافق رسیدن ایران و 1+5 داد.

با توجه به اهمیت این موضوع، باشگاه خبرنگاران اخبار لحظه به لحظه از مذاکرات و حواشی آن را در اختیار مخاطبان محترم قرار می‌دهد.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.