سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشاور رئیس سازمان میراث فرهنگی در امور حقوقی منصوب شد

با صدور حکمی، مشاور رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در امور حقوقی منصوب شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از  مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، محمد علی نجفی، معاون رییس جمهور و رییس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در حکمی هدایت ا... شاهینی را به عنوان مشاور خود در امور حقوقی منصوب کرد.

در حکم نجفی خطاب به شاهینی آمده است:
"نظر به سوابق، تعهد و شایستگی جنابعالی، به موجب این حکم به عنوان مشاور رئیس سازمان در امور حقوقی منصوب می‌شوید.

انتظار دارد با اطلاع دقیق جنابعالی از قوانین و مقررات جاری سازمان در سه حوزه تخصصی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری با ارایه راهکارهای مناسب حقوقی مشکلات احتمالی مرتفع و زمینه اعتلای سازمان فراهم شود.

امید است در خدمت به فرهنگ و هنر کشور عزیرمان ایران و نظام جمهوری اسلامی با رعایت اصول قانون مداری، اعتدال گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید موفق باشد.

گفتنی است وی پیش از این به عنوان مدیرکل کار و امور اجتماعی استان چهارمحال و بختیاری، مدیرکل کار و امور اجتماعی استان قم، مدیرکل اداری و مالی استانداری خوزستان، مشاور قضائی دیوان عدالت اداری و معاون مدیرکل شوراهای حل اختلاف مشغول به فعالیت بوده است.

مسئولیت هیاتهای حل اختلاف استانهای چهارمحال و بختیاری و قم و مسئولیت هیاتهای رسیدگی به تخلفات اداری استانداری خوزستان و ادارات تابعه و ...از دیگر سوابق کاری شاهینی به شمار می‌رود.

انتهای پیام/ص
 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.