سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رضایت نایب رییس بانوان از تمرین و مبارزه با تیم ترکیه؛

امینی: از تجارب مربی ترکیه استفاده می کنیم

نایب رییس فدراسیون کاراته گفت: در نظر داریم در آینده از تجربه مربی ترکیه با برگزاری دوره ها و استاژهای آموزشی و فنی، بهره بیشتری ببریم.

به گزارش گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران سایت فدراسیون کاراته، "اشرف امینی"   اظهار کرد: حضور یک هفته ای تیم ترکیه در کشورمان و برگزاری اردوی مشترک، تاثیر خوبی در روند آماده سازی نفرات تیم ایران داشت.
 
وی افزود: همچنین رقابتی که با حضور نفرات تیم جوانان و بزرگسالان ایران در کنار بانوان فیلیپین و ترکیه برگزار شد نیز برای ما بهترین فرصت بود تا شرایط کومیته کاهای ایران را بررسی کنیم.
 
امینی عنوان کرد: در این رقابت نتیجه مهم نبود و فقط می خواستیم توانایی نفرات را بررسی کرده و تاثیرات تمرینات را ببینیم و در این چند روز باقی مانده تا اعزام به امارات؛ تیم را به بهترین شرایط برسانیم.
 
نایب رییس فدراسیون کاراته ایران در خصوص تیم اعزامی ترکیه به کشورمان عنوان کرد: دراین تیم چند بازیکن خوب حضور داشت اما مهمترین مساله، مربی بادانش و کاربلدی بود که تیم ترکیه را همراهی می کرد. این مربی در مدت زمان حضورش در ایران نکات خوبی را به مربیان ایرانی آموزش داد و در نظر داریم در آینده از وی استفاده کنیم.
 
امینی ادامه داد:حتی در دوره مربیگری که زیر نظر وی برگزار شد، تمام مربیان ایرانی حاضر از سطح فنی این مربی ترکیه ای ابراز رضایت کردند.  
 
نایب رییس فدراسیون کاراته در خصوص حضور بانوان ایران در مسابقات قهرمانی آسیا تصریح کرد: بزرگسالان ما تجربه خوبی دارند و سال گذشته نیز در آسیایی ازبکستان عملکرد مناسبی داشتند.
 
وی ادامه داد: نوجوانان و جوانان نیز درس های گرانبهایی از حضور در جهانی اسپانیا کسب کرده و برخی از آنان چهار دور در جدول حضور داشتند، این درحالی است که بانوان ایران نخستین حضور خود در آوردگاه جهانی را تجربه می کردند.
 
امینی در پايان خاطر نشان کرد: در این مدت تیم های نوجوانان و جوانان را از نظر روحی بازسازی کردیم و همانطور که قبلا هم اعلام کردم نتایج آنها با توجه به نخستین حضورشان در پیکارهای جهانی خوب بود و حالا در انتظار موفقیت بانوان کشورمان در آسیایی امارات هستیم.

انتهاي پيام/
برچسب ها: فنی ، امینی ، ترکیه ، مربی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.