سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پروین خطاب به پیشکسوتان:

اگر امروز نیایید، خط می خورید

علی پروین به پیشکسوتانی که در اولین تمرین تیم غایب بودند هشدار داده است که اگر امروز در زمین تمرین حاضر نباشند، از تیم خط خواهند خورد و فقط چند نفری را از این امر معاف کرده است.

 
به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، اولین تمرین ستاره های پرسپولیس روز شنبه انجام شد که اکثر نفرات حاضر بودند، اما بعضی هم غیبت داشتند که علی پروین هشدار داد اگر در دومین تمرین هم نباشند، خط می خورد اکثر غایبان نفراتی بودند که به دلیل بازی و تمرین تیم هایی که در دست داشتند در این تمرین حضور پیدا نکردند.
 
احمد رضا عابدزاده که تماشای بازی پسر خود در ترکیب  تیم امید را به حضور در این تمرین ترجیح داده بود مطهری، امامی، بزیک، گل محمدی و کریم باقری نفراتی بودند که حاضر نبودند و غیر از باقری سایر نفرات اعلام کردند در تمرین امروز حاضر خواهند بود.

هاشمیان که از حضور در این بازی عذر خواسته است و مهدوی کیا اعلام کرد به بازی می رسد، علی انصاریان دلیل غیبت خود را عدم دریافت دعوت نامه رسمی اعلام کرده است در حالیکه برای هیچکس دعوت نامه صادر نکرده و بازیکنان با تماس تلفنی از طریق پروین دعوت شدند.
 
کریم باقری و جواد منافی دستیاران علی دایی هنوز مشخص نکرده اند در بازی حاضر می شوند یا نه! احتمال عدم حضور این نفرات وجود دارد.

انتهای پیام/
 
 
 

برچسب ها: پروین ، پیشکسوت ، اولین
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.