سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرودگاه‌ها نيازمند "الويت‌بندي‌" هستند/ ورود "هواپيماي‌ كوچك" به‌ برخي فرودگاه‌ها

سخنگوي كميسيون عمران مجلس شوراي اسلامي گفت: فرودگاه بين‌المللي امام‌خميني(ره) به دليل نقش ترانزيتي بالا در بخش فرودگاهي نيازمند اختصاص منابع مالي و همچنين تكميل زيرساخت‌ها است.

به گزارش گروه اقتصادي باشگاه خبرنگاران به نقل از شركت فرودگاههاي كشور مهرداد بائوج لاهوتي  با اشاره به ورود هواپيماهاي كوچك به برخي فرودگاه‌ها كه تعداد پرواز آنها در هفته دو یا سه بار صورت مي‌گيرد، گفت: برخي فرودگاه‌ها كه از فضاي محدودي برخوردار هستند، به‌جاي ورود ناوگان پهن‌پيكر به هواپيماهاي كوچكتري نيازمند هستند چراكه طرح توسعه و همچنين ورود ناوگان بزرگتر به اين فرودگاه‌ها هزينه‌هاي زيادي را به‌دنبال دارد.

وي در ادامه به فرودگاه بين‌المللي امام خميني(ره) اشاره كرد و افزود: به دليل نقش ترانزيتي اين فرودگاه، ما بايد براي تكميل زيرساخت‌هاي آن اقدامات اساسي چون اولويت‌بندي و همچنين اختصاص منابع مالي را در دستور كار خود قرار دهيم تا فازهاي باقيمانده اين فرودگاه در آينده‌یي نزديك تكميل شده و رشد پروازي را در آن شاهد باشيم.

لاهوتي تصريح كرد: برخي از استان‌ها كه از نظر توريستي نقش و جايگاه ويژه‌یی را در اقتصاد كشور ايفا مي‌كنند، مسولان ذيربط بايد طرح توسعه فرودگاه‌هاي اين استان‌ها را در ليست برنامه‌هاي كاري خود قرار دهند.

سخنگوي كميسيون عمران مجلس شوراي اسلامي ادامه داد: براي برخي فرودگاه‌ها نبايد توقع ورود هواپيماهاي پهن‌پيكر را ايجاد كنيم و بنده با اين تفكر كاملا مخالف هستم.

انتهاي پيام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.