سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در شبکه رادیویی سلامت صورت می گیرد

بررسی نقش تفکر مثبت در بهبود "بیماری های روانی"

«سایبان آرامش» شبکه رادیویی سلامت طی هفته جاری با حضور کارشناسان، روان شناسان و روان پزشکان به بررسی نقش تفکر مثبت در بهبود بیماری های روانی می پردازد.

مهناز خرم رودی، مدیر گروه سلامت روان و خانواده رادیو سلامت در گفتگو با خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران با بیان این مطلب افزود: برنامه 40 دقیقه ای «سایبان آرامش» با حضور کارشناسان همه روزه از شنبه تا پنجشنبه بصورت زنده از ساعت 13:20 دقیقه الی 14 از شبکه رادیویی سلامت پخش می شود.

وی با اشاره به موضوعات این هفته برنامه «سایبان آرامش» ادامه داد: موضوعات این هفته برنامه «سایبان آرامش» عبارتند از روز شنبه 2 آذر ماه نقش تفکر مثبت در بهبود بیماری های روانی، روز یکشنبه 3 آذر ماه انگ بیماری روانی زدن به دیگران و نقش آن در روند بیماری با تاکید بر بیماری افسردگی(اختلالات خلقی)، روز دوشنبه 4 آذر ماه اختلال اسکیزوفرنی(اختلالات خلقی)، روز سه شنبه 5 آذر ماه عوامل موثر بر عود کردن اختلالات روانی مانند خانواده، اجتماعی، بیکاری و ... ، و روز چهارشنبه 6 آذر ماه خود شیفتگی(اختلال شخصیت).

مدیر گروه سلامت روان و خانواده شبکه رادیویی سلامت در پایان اظهارکرد: برنامه «سایبان آرامش» روز پنجشنبه به صورت تکرار از ساعت 13:20 دقیقه الی 14 از شبکه رادیویی سلامت پخش می شود.


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.