سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ترس مربیان NBA از اخراج

تغییر 13 مربی تیم‌های لیگ بسکتبال NBA پیش از فصل جدید به سرمربیان این لیگ احساس ناامنی داده است.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، فصل 2013-14 بسکتبال حرفه‌ای NBA با 13 سر مربی جدید آغاز شد که 9 نفر از آنها برای اولین بار سر مربی شدند.

اما جالب این جاست که در همین ابتدای فصل و  با گذشت حدود یک ماه از شروع لیگ، بحث کنار گذاشتن مایک وودسون مربی تیم نیویورک مطرح شده و همچنین تایرون کوربین سرمربی یوتا هم در لیست کسانی است که با شروع ضعیف در ابتدای فصل انتظار می رود اولین نفری باشد که از بین 30 سر مربی فعلی اخراج می‌شود.

سال قبل هم یکی از مربیان اخراج شده، جایزه مربی سال را برد. جورج کارل مربی دنور ناگتز بعد از انتخاب به عنوان مربی سال، شغل خود را از دست داد. وی می گوید: فکر می کنم اخراج  13مربی، تمام مربیان امسال را ترسانده است.

کارل که در حال حاضر تحلیلگر شبکه ESPN است ادامه می دهد: 9 مربی جدید وارد لیگ شده اند و این تغییر بزرگی است. از طرفی واکنش باشگاه ها به شکست هم عجیب به نظر می رسد.

یکی دیگر از مربیان NBA هم بدون فاش شدن نامش گفت: همه به شدت روی نیمکت‌های NBA ترسیده‌اند. چیز‌های زیادی هست که مربیان NBA با آن سنجیده می شوند و تنها برد اهمیت ندارد، حتی ممکن است تا جایی که امکان دارد بازیها را ببری و باز هم اخراج شوی.

با این وجود سایت یاهو اسپرت در گزارش خود تاکید کرده که تغییر 13 مربی چندان هم جای نگرانی ندارد چون 13سازمان و باشگاه مختلف، 13 تصمیم جداگانه گرفته‌اند که دلایل متفاوتی داشته است. هر چند تیم‌ها نیز عادت کرده‌اند که راحت مربیان را استخدام و اخراج کنند و این رفتار قابل توجهی است.

در هر حال نویسنده مطلب تاکید می کند که لیگ NBA هنوز هم لیگ بازیکنان است.

انتهای پیام/
برچسب ها: بسکتبال ، مربیان ، لیگ
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.