سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه نیشابور خبر داد

نیشابور میزبان برگزاری مسابقات قرآنی اوقاف خراسان رضوی

سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه نیشابور از برگزاری مرحله استانی سی و ششمین دوره مسابقات قرآنی سازمان اوقاف کشور در این شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران حجت‌الاسلام محمد ذاکری اظهار داشت: برنامه‌ریزی شده مسابقات قرآن استان، بیست و پنجم آذرماه جاری در تکیه ابوالفضلی نیشابور برگزار شود.

وی با بیان اینکه این مسابقات در رشته‌های حفظ، ترتیل، قرائت و تدبر و مفاهیم قرآنی برگزار می‌شود، ادامه داد: 22 هزار و 400 نفر در این دوره از مسابقات ثبت‌نام کردند که 36 نفر به مرحله استانی راه پیدا می‌کنند.

ذاکریبا تاکید بر اینکه افراد برتر این دوره از مسابقات به مسابقات کشوری که بهمن‌ماه آینده در مازندران برگزار می‌شود، راه می‌یابند، یادآور شد: علی قاسم‌آبادی به‌ خاطر کسب مقام اول مسابقات دانشجویی کشور در آبان‌ ماه جاری در قزوین، به‌صورت مستقیم در مسابقات کشوری اوقاف شرکت می‌کند.

ذاکری یادآور شد: حضور پنج داور استانی در کنار داوران شهرستان به کیفیت ارزیابی شرکت‌کنندگان و ارتقای سطح داوری داوران نیشابور می‌انجامد.

وی با اشاره به امکان ثبت‌نام به روش‌های مکاتبه، تلفنی و پیامک اضافه کرد: برای نخستین‌بار مسابقات در مناطق مختلف برگزار شد.
برچسب ها: مسابقات ، قرآن ، نیشابور
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.