سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

"پویا" همراه با هفته بسیج

هشت انیمیشن به مناسبت هفته بسیج در شبکه پویا به نمایش درمی‌آید.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی شبکه پویا انیمیشن‌های "نوید و ندا"، "خاطرات جنگ"، "و عشق پیدا شد"، "پوتین و شقایق"، "شیرهای آلواتان"، "حکایت سوم"، "چشمه‌ای که به دریا پیوست" و "سکو"  هشت انیمیشنی است که به مناسبت هفته بسیج در کنداکتور شبکه پویا قرار گرفته است.

انیمیشن "نوید و ندا" به تهیه‌کنندگی مرضیه دادمهر در 26 قسمت هفت دقیقه‌ای با تکنیک 3بعدی  در صدا و سیمای مرکز خراسان شمالی تولید و هم اکنون در کنداکتور پخش شبکه پویا قرار گرفته است.
این انیمیشن  با مضمونی آموزشی مفاهیم دینی را در ساختاری دراماتیک وبه شکلی آسان برای کودکان   تولید گردیده است  ..در هر قسمت  این انیمیشن مجموعه به شکلی آموزنده کودکان را با مفاهیمی مانند صبر-  صرفه جویی - مبارزه با زورگویی – بخشش و .....آشنا می‌کند. 

پدر و مادر نوید وندا به صورت خلاقانه به فرزندان خود درس زندگی می‌دهند

انیمیشن نوید و ندا در دو ساعت 15:33و 17:00از روز شنبه  2 آذر  ماه از شبکه پویا پخش می‌شود.

 انیمیشن "خاطرات جنگ "به کارگردانی مهدی خرمیان با تکنیک فتو انیمیشن در 13قسمت 10 دقیقه ای به تهیه کنندگی مرکز پویانمایی صبا تولید و هم اکنون در کنداکتور پخش شبکه پویا قرار گرفته است  
فیلم نامه این انیمیشن با قلم سیروس کهوری نژاد در باره خاطرات بسیجیان در جبهه های جنگ تحمیلی نوشته شده است.

 انیمیشن "خاطرات جنگ " از روز شنبه  2 آذر  ماه ساعت 18:33 از شبکه پویا پخش می شود.

انیمیشن " عشق پیدا شد "به کارگردانی سید جواد حسینی به تهیه کنندگی علیرضا عاقل زاده و با تکنیک سه بعدی در یک قسمت 4 دقیقه ای تولید شده است.
 
انیمیشن " و عشق پیدا شد "  در روز یک شنبه  3 آذر ماه  ساعت 18:38از شبکه پویا پخش می شود.

اﻧﯿﻤﯿﺸﻦ «ﭘﻮﺗﯿﻦ و ﺷﻘﺎﯾﻖ» اﻧﯿﻤﯿﺸﻨﯽ دو ﺑﻌﺪی ﺑﺎ ﻣﻮﺿﻮع اﯾﺜﺎر و ﺷهادت اﺳﺖ ﮐﻪ در 20 دﻗﯿﻘﻪ  به کارگردانی علیرضا فرمانی وبه تهیه کنندگی مرکز پویانمایی صبا تولید شده است.

داستان این انیمیشن درﺑﺎره ی ﮐﺒﻮﺗﺮی اﺳﺖ ﮐﻪ وﺻﯿﺖ ﻧﺎﻣﻪ‌ی ﺷهیدی را ﺑﺎ ﺧﻮد ھﻤﺮاه دارد و ﻗﺮار اﺳﺖ ﮐﻪ آن را ﺑﻪ ﺧﺎﻧﻮاده ﺷهید ﺑﺮﺳﺎﻧﺪ.
    
انیمیشن پوتین و شقایق شنبه 2آذر ماه ساعت 20:46از شبکه پویا پخش می شود.

کلیپ " حکایت سوم " به کارگردانی کیانوش زندی با تکنیک دو بعدی و به تهیه‌کنندگی مرکز پویانمایی صبا و قرار است روز یکشنبه 3 آذر ماه ساعت 21:07 از شبکه پویا پخش شود
 
شیرهای آلواتان عنوان انیمیشنی دیگر  از تولیدات مركز پویانمایی صبا است كه به كارگردانی بهروز سلطانی فر با تكنیك سه بعدی كامپیوتری و با زمان ۲۰ دقیقه تولید و هم اکنون به مناسبت هفته بسیج  در کنداکتور پخش شبکه پویا قرار گرفته است.

این انیمیشن با مضمون جنگی به روایت داستانی از رزمندگان می پردازد و سعی دارد تا هر چه بیشتر مخاطب كودك و نوجوان را كه آشنایی كمتری با فضای جبهه و جنگ دارد با این حال و هوا آشنا سازد.

علی اصغر رنجبران شخصیت اصلی داستان رزمنده بسیجی است كه در جریان یك عملیات شناسایی در كوهستان ها منطقه آلواتان براثر جراحت ناشی از گلوله دشمن به سختی مجروح می شود. در ادامه علی با غار در این منطقه مواجه می شود و برای در امان بودن از سرما و حمله ناگهانی دشمن به داخل این غار پناه برده و در آنجا با بچه شیر كوهی برخورد می‌كند.
                                                                           
انیمیشن شیرهای آلواتان در روز دوشنبه 4آذر ماه ساعت 20:52 از شبکه پویا پخش می شود.
 
انیمیشن  "چشمه ای که به دریا پیوست"  به کارگردانی مهرزاد شورکی در یک قسمت 13 دقیقه ای  با تکنیک عروسکی تک فرم در مرکز فارس به سفارش مرکز پویانمایی صبا تولید شده است.
 
انیمیشن چشمه ای که به دریا پیوست روز سه شنبه 5آذر ساعت 13:52از شبکه پویا پخش می‌شود.

انیمیشن" سکو" به کارگردانی مشترک سلمان خورشیدی وامیرمحمدزاده با تکنیک 3 بعدی با زمان 13 دقیقه به تهیه کنندگی مرکز پویانمایی صبا  تولید گردیده است.

داستان انیمیشن سکو درباره آخرین سکوی نفتی درخلیج فارس می باشدکه به دلیل شکوفایی صادرات غیرنفتی تعطیل می شود اماپیرمرد متصدی ونگهبان این سکو قصد مقابله باتعطیلی وجلوگیری ازاین امر رادارد.

انیمیشن" سکو"در روز 4 شنبه 6 آذر ماه ساعت 21:50از شبکه پویا پخش می‌شود.

انتهای پیام/ اس

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.