سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عبدی:درآمد حاصل از بازی با میلان باید گره‌ای از مشکلات پیشکسوتان باز کند

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: امیدوارم درآمدی که در بازی پرسپولیس- میلان بدست می‌آید صرف پیشکسوتانی شود که با مشکل مالی روبه‌رو هستند و در شرایط مناسبی به سر نمی‌برند.

حسین عبدی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: بازی 2 تیم فوتبال پیشکسوتان پرسپولیس و ستارگان میلان بیشتر جنبه‌ی ارتباطی دارد و دوستانه است و هدف ارتباط بیشتر کشورها و نزدیکی میان آنهاست.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در ادامه گفت: این برنامه‌ها مسائل اجتماعی و روابط فوتبالی را گسترش می‌دهد و با توجه به این‌که فوتبال ابعاد مختلفی دارد، این برنامه‌ها نیز باید از یک جایی شروع شوند تا بتوانند با تیم‌های اصلی در‌ آینده بازی‌های تدارکاتی بیشتری داشته باشند.

وی اظهار داشت: این‌که در ترکیب پرسپولیس چه افرادی حضور داشته باشند اهمیتی ندارد و برد و باخت در این بازی اهمیتی ندارد و هر تیمی افرادی را دارد که زمانی ستاره‌ی تیمشان بودند و به باشگاه خود خدمت کرده‌اند و در اینجا روابط اجتماعی مهم است که روابط اجتماعی روح ورزش است که برای ماندگاری این مسائل باید این‌گونه ارتباطات با باشگاه‌های بزرگ برقرار شود.

عبدی در رابطه با این‌که در ترکیب 11 نفر تیم پرسپولیس قرار خواهد گرفت یا خیر گفت: این بازی باید طوری برگزار شود که تماشاچی از آن لذت ببرد کسی خواستار قرار گرفتن در ترکیب اصلی نیست و کسانی که سابقه‌ی زیاد در عرصه‌ی فوتبال دارند و تجربه بهتری دارند باید در اولویت قرار گیرند.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در رابطه با داور این بازی مسعود مرادی گفت: این که گفته می شود پرسپولیسی‌ها از مسعود مرادی دل خوشی ندارند اصلاً درست نیست بلکه وی یکی از بهترین داوران در عرصه‌ی داوری ایران و حتی آسیا بوده است و از نظر من انتخاب وی برای داوری به جا بوده است.

وی در پایان به این موضوع اشاره داشت: امیدوارم این بازی فقط و فقط به ابعاد اجتماعی و روابط بین باشگاه‌های بپردازد و درآمدی که از آن بدست می‌آید صرف عده‌ای از پیشکسوتان شود که در زمان بازی‌ آنها بهترین شرایط را هم خودشان و هم فوتبال کشورمان داشت ولی اکنون از لحاظ مالی شرایط مناسبی ندارند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.