سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

همزمان با برگزاری سومین جشنواره ملی تلاشگران کیفیت/

هم اندیشی بین مدیران و داوطلبان دریافت جایزه تلاشگران کیفیت انجام شد

سومین دوره جشنواره ملی تلاشگران کیفیت مورخ یکشنبه یکم دیماه سال1392 در محل مرکز همایش های بین المللی صدا و سیما به همراه نمایشگاه جانبی و با حضور 700 تن از مقامات عالی رتبه کشوری و مدیران و کارشناسان حوزه های مختلف کیفیت صنعت و خدمات برگزار می شود، شورای سیاست گزاری جشنواره این مراسم تصمیم به ایجاد یک جلسه پرسش و پاسخ با هدف آشنایی هر چه بیشتر داوطلبان و علاقمندان شرکت در جشنواره با اهداف و محورهای جشنواره و تشریح روند و داوری داوطلبان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران در مراسم ضیافت شام که مدیران عامل شرکت ها و سازمان های مختلف داوطلب شرکت در جشنواره ملی تلاشگران کیفیت گرد هم آمده بودند طرح سوالاتی نظیر شیوه داوری از سوی داوطلبان مطرح شد و دبیران کمیته داوری و اجرایی به این سوالات پاسخ دادند.

دکتر بهروز ریاحی دبیر جشنواره گفت : ماهیت برگزاری جلسه بین داوطلبان دریافت جایزه سومین جشنواره تلاشگران کیفیت این بود که ما در سال گذشته به همین روش توانستیم موفق شویم که علاوه به ارائه نامه های دعوت و کاتالوگ و ... افراد را کاملاً متوجه به شیوه برگزاری و روند داوری انتخاب بکنیم.

وی افزود : ما در سال گذشته پس از یک ثبت نام اولیه از داوطلبین این نشست را برگزار کردیم و تجربه موفقی نیز بود، لذا تصمیم شواری سیاست گزاری بدین شد که امسال قبل از ثبت نام به علاقمندان توضیحات کامل در روند برگزاری اعلام شود .

ریاحی تصریح کرد : موضوعی که ما آن را دنبال می کنیم این است که می خواهیم افرادی که علاقمند به معرفی خودشان در مبحث کیفیت نیستند را شناسایی و معرفی بکنیم و این گارد را از بین ببریم تا این افراد الگوی جوانان قرار بگیرند.

دبیر سومین جشنواره تلاشگران کیفیت اضافه کرد : در سال گذشته توانستیم فردی را معرفی بکنیم که پیوند 17 کبد را موفق انجام داده بود و یک رکورد شکنی در این زمینه در سطح جهانی شده بود و این فرد تندیس زرین این جشنواره را دریافت کرد .

در ادامه این مراسم از تندیس ویژه این جشنواره که از بز کوهی ایرانی الهام گرفته بود رونمایی صورت گرفت .

ریاحی در پایان خاطر نشان کرد: از کلیه دوستان خواستاریم در صورت شناسایی افراد مستعد دریافت جایزه به سایت دبیر خانه به آدرس: www.iranfqm.com مراجعه کنند و به برگزاری هر چه با شکوه تر این مراسم کمک کنند .

برچسب ها: جشنواره ، تلاشگران ، کیفیت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.