سيد ابراهيم خوشحال در گفتگو با
خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران در اين باره گفت: از 656 پيام ثبت شده در اين سامانه به 87 درصد آنها رسيدگي و 13 درصد آنها در دست بررسي و اقدامات است.
وي در ادامه افزود: ميانگين زمان پاسخگويي به پيامهاي شهروندان 31 ساعت بوده و ناحيه 2 نسبت به نواحي ديگر بهترين جوابگويي را داشته است.
خوشحال خاطرنشان کرد: بيشترين پيام در رابطه با موضوع جمعآوري و نصب خاک، دريچه و سرعتگير و آسفالت و کمترين پيام موضوع تغيير کاربردي زيرزمينها به استيجاري بوده است./
انتهای پیام/