سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

هفته یازدهم لیگ برتر فوتسال

دبیری چشم به خودزنی اصفهانی‌ها دارد/دست یاری گیتی‌پسند به همشهر در نصف جهان

در هفته یازدهم لیگ برتر فوتسال همچنان رقابت صدرنشین جذاب است، دبیری برای فاصله گرفتن از گیتی‌پسند و شاگردان لك برای کاهش اختلاف امتیاز تلاش می‌کند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ هفته یازدهم لیگ برتر فوتسال فردا یکشنبه سوم مهر ماه آغاز و با رویارویی 14 تیم لیگ برتری خاتمه می‌یابد.
 
با گذشت 10 هفته از لیگ برتر همچنان مهمترین و جذاب‌ترین رقابت‌ها به تعقیب و گریز 2 تیم صدرنشین مربوط می‌شود. البته گیتی‌پسند با باخت مقابل میثاق در هفته گذشته اختلاف امتیاز با دبیری را به 3 رساند که از هدف فاصله بگیرد و دبیری با خیالی آسوده‌تر به رقابت بپردازد.

در نخستین رقابت گیتی‌پسند مهمان راه ساری می‌شود تا با کسب امتیاز فرصت‌های خود را از دست ندهد و از رقابت با دبیری عقب نیفتد اما این تیم در زمین نامناسب میزبان است و با توجه به روحیه‌ای که این تیم با آمدن ناصر صالح گرفته کار مشکلی پیش رو دارد. تیم‌های گیتی‌پسند و راه ساری به ترتیب با امتیازهای 21 و 5 در پله‌های دوم و دوازدهم قرار گرفته‌اند.

در دیگر دیدار دبیری صدرنشین لیگ برتر که تاکنون قدرتش را به رخ رقبا کشیده در اصفهان به مصاف زمزمی می‌رود که نتوانسته جایگاهی بهتر از سیزدهمی را از آن خود کند. البته تغییر و تحول در کادر فنی این تیم می‌تواند ندايي برای عملکرد متفاوت زمزم باشد. حسین افضلی و حضور احتمالی هاشم زاده تصویر روشنی از آینده برای این تیم مصور مي شود که حداقل سقوط نکند.
 


در دیگر دیدار هفته یازدهم فرش آرا تیم تاسیسات را میزبانی می‌کند. تیم میزبان که پس از 2 باخت متوالی در هفته گذشته به پیروزی رسید، به منظور حفظ روند مطلوب خود با توجه به امتیاز خانگی به پیروزی می‌اندیشد البته تیم تاسیسات نیز نشان داده حریف دست و پا بسته‌ای نیست. فرش آرا و تاسیسات به ترتیب در جایگاه هفتم و دهم قرار گرفته‌اند.

اما در اهواز شرکت حفاری به مصاف هلال احمر می‌رود. این 2 رقیب که در نیمه نهایی بالایی جدول و با یک پله اختلاف در کنار هم قرار گرفته‌اند برای کسب امتیاز تمام تلاش خود را به کار می‌گیرند. هلال احمر برای حفظ موقعیت خود و حفاری برای ایستادن در پله سوم جدول رده‌بندی توپ می‌زنند. البته هر 2 تیم در شرایط ایده‌آلی قرار گرفته‌اند. شاگردان خبيري با فراموش کردن وضعیت فصل قبل جایگاه ایده‌آل و غیر قابل تصوری را کسب کردند و ناظم‌الشريعه نیز با توجه به مدیریت در تیم نتایج دلخواه را کسب کرده تا در حد توان خود در لیگ ظاهر شود.

اما منصوری در قرچک تیم غیر صنعتی ماهشهر را میزبانی می‌کند. منصوری که کورس تبریزی‌ها را با نتیجه مطلوبی پشت سر گذاشته حالا به مصاف تیم قعر جدولی لیگ می‌رود تا امتیاز بیشتری را به راحتی کسب کند. در سوی دیگر نیز تیم ماهشهر که غیر از یک تساوی حرفی برای گفتن در لیگ نداشته مهمان حریف می‌شود تا اولین 3 امتیاز لیگ را کسب کند.
 
در دیدار پایانی شهرداری‌های ساوه و تبریز مقابل هم صف‌آرایی می‌کنند. 2 تیم همنام سرشار از انگیزه در ساوه به رقابت می‌پردازند. میزبان برای کنده شدن از جایگاه یازدهم و دیگری برای اثبات دوباره توانایش به رقبا... شهرداری تبریز که تیم قدرتمندی جلوه کرده برای ارتقا در جدول در این هفته رقابت می‌کند تا به عملکرد نه چندان دلچسب خود در هفته‌های اخیر پایان دهد.

انتهاي پيام/
برچسب ها: فوتسال ، لیگ ، رقابت ، گیتی پسند
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.