سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اردبیل/

واحدهای تولیدی استان اردبیل از کمبود نقدینگی در تنگنا هستند

رییس اتاق بازرگانی، صنایع معادن و کشاورزی استان اردبیل گفت: واحدهای تولیدی استان از مسایل بسیاری و از جمله کمبود نقدینگی در تنگنا قرار دارند.

حسین پیرموذن در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل افزود: عدم حمایت مناسب و نبود سرمایه در گردش در کنار کمبود نقدینگی بر مشکلات بی شمار واحدهای تولیدی استان افزوده است.

وی اضافه کرد: البته مصوبات جدید دولت که برای شکستن قفل مشکلات تولید راه گشاست و اگر این تسهیلات جدید و مصوبات به مرحله اجرا درآید بطور حتم مایه خیر و برکت برای استان و بخش خصوصی خواهد شد.

رییس اتاق بازرگانی، صنایع معادن و کشاورزی استان اردبیل ادامه داد: رابطه بین بخش خصوصی و بانک های استان باید احیا شود و این ساده انگاری است که باوجود مشکلات کنونی تصور کنیم که به سادگی سرمایه گذاران جدید به منطقه وارد می شوند.

پیرموذن همچنین بیان کرد: ما اعتقاد داریم بجای ایجاد واحدهای جدید باید از واحدهای تولیدی و سرمایه گذاران کنونی حمایت و در جهت رفع مشکل آنها تلاش کنیم.

قائم مقام شورای مرکزی خانه صنعت، معدن و تجارت ایران تشریح کرد: واحدهای موجود که با بهره وری 20 تا 25 درصد فعال است با ایجاد واحدهای جدید بر مشکلات اضافه خواهدشد.

پیرموذن افزود: از این رو باید تسهیلاتی که برای رفع بحران واحدهای قدیمی مورد نیاز است در اختیار آنها قرار دهیم و در کنار این به دنبال افزایش بهره وری واحدهای فعال کنونی تا سطح 80 درصد باشیم.

انتهای پیام/ز

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.