سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

هلاکت شماري از تروريستها در حمص و حومه دمشق

شمار ديگري از افراد مسلح تروريست در حمص کشته شدند و چند فروند قايق حامل اسلحه ومهمات براي تروريستها در درياچه رستن در حمص مصادره شد.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاری رسمی سوریه ؛‌ سرکرده يک باند تروريستي نيز به همراه شماري از اعضاي گروهش در حومه دمشق به هلاکت رسيدند.

يک منبع نظامي به سانا گفت: همه اعضاي چند گروه تروريستي مسلح در غرب منطقه زاره و حوله تارو و مار شدند و تلاش چند گروه تروريستي براي حمله از دار الکبيره به روستاي غاصبيه در حومه حمص خنثي شد.

اين منبع گفت يگاني از نيروهاي ارتش به يک موضع نظامي در روستاي اصمد در منطقه مخرم يورش بردند.

يگان ديگري از نيروهاي ارتش با تروريستهاي سوار بر چند فروند قايق در درياچه رستن که در تلاش بودند وارد منطقه حوله شوند درگير شدند که به کشته و زخمي شدن تعدادي از تروريستها منجر شد.

اين منبع گفت تعدادي از تروريستها در حمله ارتش به خالديه ، تلبيسه ، عين حسين شمالي و جنوبي ، دير فول ، عز الدين ، بيت حجو در حومه حمص و باب هود ، قصور و وعر در شهر حمص کشته شدند.

يک منبع نظامي گفت يگاني از  نيروهاي ارتش يک تروريسم به نام علا مسعود سرکرده گردان موسوم به سيف الله مسلو و هفت نفر از اعضاي گروه وي را در منطقه منشيه خان الشيخ درحومه دمشق به هلاکت رساندند.

انتهای پیام /
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.