سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رشت /

تجاری سازی حدود ۴۰ طرح در بنیاد ملی نخبگان

حدود ۴۰ طرح در بنیاد نخبگان تجاری سازی شده است .

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران رشت ، معاون فرهنگی و امور نخبگان بنياد ملی نخبگان در مراسم پایانی پنجمین جشنواره منطقه ای نوآوری و شکوفایی دماوند در رشت گفت: اين بنياد طرح " از ايده تا محصول " را در دستور کار دارد که با اجرای آن تا پايان امسال چرخه ايده تا محصول تکمیل می شود.

حسن حسینی تجاری سازی را از محورهای اصلی فعالیت بنياد ملی نخبگان دانست و افزود: در زمان حاضر حدود ۴۰ طرح بنیاد تجاری سازی شده است.

معاون فرهنگی بنياد ملی نخبگان با بیان اینکه ارائه تسهيلات متناسب به مخترعین از برنامه های جديد اين بنياد است ، اظهار داشت : در داوری و انتخاب طرح های برتر در اين جشنواره ها به نوآوری اهميت داده می شود.
شایان ذکر است ؛ پنجمين جشنواره منطقه ای اختراعات، نوآوری و شکوفايی دماوند با رويکرد تجاری سازی اختراعات و نوآوری ها ويژه استان های گيلان، تهران، البرز، گلستان، سمنان، مازندران و قزوين از 28 تا 30 آبان ماه به مدت سه روزدر دانشگاه گيلان برگزار و از صاحبان پنج طرح برتر با کسب در حوزه های شيمی و مواد، برق و الکترونيک و کامپيوتر ، مکانيک و ماشين های کشاورزی ، کشاورزی و صنايع غذايی و پزشکی و مهندسی پزشکی تجليل شد .

بنياد ملی نخبگان در سال ۸۵ با دستور رهبر معظم انقلاب شروع به فعاليت کرده است ./.

انتهای پیام


برچسب ها: بنیاد ، ملی ، نخبگان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.