سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جمشیدی: تمرین در استادیوم کارگران خاطراتمان را زنده می‌کند/میلان یا تیم دسته 3 اروپا برایم فرقی ندارد

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: برای من مهم نیست که مقابل آث میلان بازی می‌کنیم یا تیم دسته 3 اروپا. مهم این است که دورهم جمع می‌شویم.

پژمان جمشیدی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: من حس خوبی نسبت به این دیدار دارم و بیشتر از همه به دلیل برگزاری تمریناتمان در استادیوم کارگران خوشحال هستم که دوباره با پیراهن پرسپولیس در این استادیوم تمرین می‌کنم و کنار هم تیمی‌های قدیمی‌ام بازی می‌کنم و قرار است امروز تمریناتمان را ساعت 15 آغاز کنیم.
 
وی در خصوص ترکیب 11 نفری تیم پیشکسوتان پرسپولیس اظهار کرد: من نمی‌دانم که در ترکیب قرار می‌گیرم یا نه. مهم نیست که در ترکیب باشم مهم این است که در کنار هم‌تیمی‌های قدیمی و بزرگان تیم پرسپولیس هستم.
 
پژمان جمشیدی در مورد برگزاری این دیدار به عنوان بازی خداحافظی برای بازیکنانی همچون مهدوی کیا و هاشمیان گفت: این دیدار می‌تواند به عنوان بازی خداحافظی برای تمام بازیکنانی از پرسپولیس باشد که باشگاه برای آنها بازی خداحافظی برگزار نکرده است و مهدوی کیا و هاشمیان هم جزو آنها هستند.

وی در مورد قضاوت مسعود مرادی در این دیدار و نارضایتی پرسپولیسی‌ها از داورهای گذشته وی برای این تیم تصریح کرد: مرادی یکی از داوران خوب کشور ما است و این بازی آنقدر مهم نیست که بخواهم حاشیه‌سازی کنیم. هدف برگزاری یک دیدار دوستانه و تجدید خاطرات مردم از فوتبالیست‌های قدیمی است.
 
وی ادامه داد: این دیدار نه تنها برای طرفداران پرسپولیس حتی برای استقلالی‌ها هم خوشایند است و حضور بازیکنان بزرگ و نامی پرسپولیس در استادیوم آزادی برای همه تجدید خاطره است.
 
بازیگر سریال پژمان در پایان درباره تاثیر بازی‌اش در این سریال بر دعوت شدنش برای این رقابت خاطرنشان کرد: به نظر خودم اگر در سریال پژمان هم بازی نمی‌کردم صددرصد دعوت می‌شدم زیرا بازی در یک سریال دلیلی برای دعوت شدن یک بازیکان قدیمی برای یک دیدار دوستانه نیست.

انتهای پیام/

برچسب ها: پژمان ، جمشیدی ، پرسپولیس
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.