سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قم/

دیدار صبای قم و شهید آسیابی کلاله 4 آذر در قم برگزار می‌شود

مسابقه تیم‌های فوتبال صبای قم و شهید آسیابی کلاله در چارچوب رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال امید باشگاه‌های کشور چهارم آذرماه در قم برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم ، بعد از سپری شدن تعطیلات نیم فصل مسابقات لیگ دسته اول فوتبال رده سنی امید باشگاه‌های کشور از سوی سازمان لیگ آزادگان، برنامه ادامه بازی‌های دور برگشت مرحله گروهی این رقابت‌ها اعلام شد و بر این اساس صبای قم این هفته در خانه به میدان می‌رود.

تاکنون هفت هفته از بازی‌های مرحله گروهی مسابقات فصل جاری لیگ دسته اول امید فوتبال باشگاه‌های کشور سپری شده و تنها سه هفته دیگر به پایان آن باقی مانده در حالی که تیم‌های حاضر در این لیگ در چهار گروه با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

در پایان 10 هفته رقابت‌های مرحله گروهی از هر گروه 2 تیم مجوز صعود به مرحله دوم رقابت‌های این فصل لیگ دسته اول امید کشور را کسب می‌کنند و بازی‌ها طبق برنامه‌ریزی سازمان لیگ آزادگان به شکلی ادامه می‌یابد که در نهایت 2 تیم راهی لیگ برتر امید فوتبال باشگاه‌های کشور شوند.

صبای قم که سه بازی آخر خود در چارچوب این مسابقات را با رقبا واگذار کرده بعد از ایام سوگواری تاسوعا و عاشورای حسینی برنامه‌های آماده‌سازی خود را آغاز کرده تا بیش از پیش خود را برای انجام بازی هفته هشتم رقابت‌های مرحله گروهی لیگ دسته اول فوتبال امید کشور با تیم شهید آسیابی کلاله آماده کند.

این در حالی است که سه هفته متوالی لیگ دسته اول امید کشور برای صبای قم با سه باخت متوالی یک بر صفر همراه بوده است و تیم فوتبال امید صبای قم با توجه به این باخت‌های متوالی، صدرنشینی گروه سوم لیگ دسته اول فوتبال امید را به ابومسلم مشهد سپرده است.

شاگردان حسین گنجیان در تیم فوتبال امید صبای قم بعد از تحمل 2 باخت در 6 بازی گذشته خود، در هفته دوم از دور برگشت مرحله گروهی مسابقات لیگ دسته اول فوتبال امید باشگاه‌های کشور نیز در دیداری حساس برابر پرسپولیس قائمشهر نیز مغلوب شدند.

حالا قرار است بر اساس برنامه سازمان لیگ آزادگان از این هفته ادامه بازی‌های دور برگشت مرحله گروهی مسابقات لیگ دسته اول فوتبال امید باشگاه‌های کشور با شرکت تیم‌های مدعی در گروه‌های مقدماتی در حالی پیگیری شود که صبای قم در خانه از تیم شهید آسیابی کلاله پذیرایی می‌کند.

صبای قم در دیداری داخل خانه از هفته هشتم از ساعت 14 روز دوشنبه چهارم آذرماه در زمین چمن مصنوعی مجموعه ورزشی تختی قم باید برابر تیم فوتبال امید شهید آسیابی کلاله به میدان برود و بدین ترتیب چهارمین بازی خانگی این فصل خود را برگزار کند.

در جدول رده‌بندی گروه سوم از مرحله مقدماتی مسابقات لیگ دسته اول فوتبال امید باشگاه‌های کشور هم‌اکنون ابومسلم مشهد از 6 بازی 13 امتیاز دارد و در صدر ایستاده و صبای قم از هفت بازی 12 امتیاز دارد و در مکان دوم قرار گرفته است./ب

برچسب ها: قم ، دیدار ، صبا ، و ، شهید ، اسیابی ، چهارم ، اذر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.