سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حمله وحشیانه مرد مسلح به زن جوان+ تصاویر فیلم ضبط شده

در یک درگیری خشونت آمیز در قطار در متروی مسکو یاپتخت روسیه فرد ناشناس مسلح به طرف یکی از مسافرین حمله ور و وی را به شدت مجروح ساخت.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران به نقل از رویترز: براساس تصاویر ضبط شده توسط دوربین‌های نصب شده در داخل واگن قطار مترو و مامورین امنیتی و پلیس انتشار تصاویر آنان جستجوی گسترده خود را برای دستگیری هر چه زودتر افراد ضارب کرده است.

دو فرد مهاجم که یکی از آنها مسلح به کلت کمری بود به همراه هم دست خود  پس  از وارد شدن به قطار  که در پی تعقیب فردی از فروشگاه  بودند.

آنان پس از حمله به فاشیم  لاتیپو 30 ساله  از منطقه داغستان در قفقاز واقع در جنوب روسیه است را مورد ضرب و شتم و سپس وی را با شلیک گلوله از ناحیه چانه به شدت مجروح کردند.

این واقعه در روسیه توسط پلیس به شدت تحت پیگیری قرار گرفت این در حالی است که چندی پیش نیز یک درگیری در میان تماشاچیان فوتبال بین اتباع خارجی و روس مشکل لفظی صورت گرفته بود.

این حمله‌ها و درگیری ها در حالی اتفاق می‌افتد که تنها کمتر از 3 ماه به برگزاری مسابقات المپیک سوچی در روسیه آغاز خواهد شد و هزاران تن از طرفداران بازی های المپیک زمستانی به روسیه سفر خواهند کرد.

لاتیپو 30 ساله قربانی این حادثه تاکنون یک عمل جراحی را برای بازیابی چهره‌اش انجام داده است و به اعتقاد پزشکان معالج وی از بین رفتن بخش چانه وی اگر چه مرگبار نیست ولی مشکلات زیادی را برای وی در زمینه تکلم و تغذیه به همراه خواهد داشت.












انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.