سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مديرعامل سازمان مجري ساختمان‌ها و تاسيسات دولتي و عمومي:

اتمام بيمارستان بانه نيازمند 14 ميليارد تومان اعتبار است

معاون وزير راه و شهرسازي گفت: بيمارستان بانه براي رسيدن به بهره برداري نيازمند 14 ميليارد تومان اعتبار است.

به گزارش گروه اقتصادي باشگاه خبرنگاارن به نقل از روابط عمومي اداره كل راه وشهرسازي استان كردستان، محمد جعفر عليزاده درجريان بازديد ازبيمارستان بانه ودر نشست با سرمايه گذاران بانه اي اظهار داشت: از ابتداي زمان ساخت بيمارستان بانه تا كنون با احتساب قيمت زمين بيش از 15 ميليارد تومان اعتبار هزينه شده است و براي اتمام آن 14 ميليارد توامان ديگر نياز است.

وي افزود: با توجه به مشكلات اعتباري دولت و تخصيص اعتبارات ساخت اين بيمارستان به مشكل مواجه است و نياز است سرمايه گذاران و يا افراد خيري براي به بهره برداريررسيدن اين پروژه دولت را ياري دهند.

معاون وزير راه و شهرسازي با بيان اينكه سرمايه گذاري در بيمارستان بانه به نفع افراد سرمايه گذار است، ادامه داد: با توجه به مساحت زمين و پيشرفت فيزيكي بيمارستان بانه، ورود سرمايه گذار به اين بخش مي تواند سودآور باشد.

عليزاده يادآور شد: اين بيمارستان 53 هزار مترمربع زمين دارد كه تنها هشت هزار و 600 مترمربع آن به زيربناي پروژه بيمارستان اختصاص يافته است و مي توان در اين زمين بخش هاي ديگري را نيز كه براي سرماه گذاران سودآوري ايجاد كند احداث كرد.

وي بيان كرد: سرمايه گذاران مي توانند با استفاده از مشاورهايي كه در اين حوزه تخصص دارند بخش هايي را به بيمارستان اضافه كنند كه هم به مردم شهر بانه خدمتي كرده باشند و هم براي خود سدآوري ايجاد كنند.

مديرعامل سازمان مجري ساختمان‌ها و تاسيسات دولتي و عمومي گفت: كسي كه بيمارستان مي سازد قطعا جنبه سودآوري را بعد از ارائه خدمت به مردم و تامين نيازهاي درماني مردم در نظر مي گيرد و اين بهترين نوع خدمت به همنوع است.

عليزاده با بيان اينكه فضاهاي خالي اطراف بيمارستان را مي توان به ساخت پروژه هايي مرتبط با اين بحث اختصاص داد، افزود: سرمايه گذاران مي توانند با تامين مابقي اعتبارات مورد نياز به مدت 30 سال مديريت اين بيمارستان را در اختيار بگيرند و از سود آن بهره ببرند.

وي اظهار داشت: در صورتي كه سرمايه گذاران براي سرمايه گذاري در اين بيمارستان تمايل داشته باشند ما بهترين مشاوران را در اختيار آنها قرار مي دهيم و اگر اطلاعات بيشتري هم بخواهند به آنان خواهيم داد.

گفتني است بيمارستان 90 تختخوابي بانه در زميني به مساحت 53 هزار مترمربع و با زيربناي هشت هزار و 600 متر مربع از سال 88 در حال احداث است و اكنون 45 درصد پيشرفت فيزيكي دارد و داراي بخش هاي مراقبت از بيمار، بستري، جراحي، داخلي، كودكان و زنان و زايمان، سي سي يو و آي سي يو است و از زمان آغاز پروژه تا كنون پنج ميليارد و 300 ميليون تومان براي آن هزينه شده و براي اتمام نيز 14 ميليارد تومان ديگر نياز دارد.

انتهاي پيام/
برچسب ها: اتمام ، بیمارستان ، اعتبار
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.