سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

با حضور منتخب مردم تهران در شورای شهر و مدیران شهرداری منطقه 18 :

مراسم یادواره 70 شهید سرافراز محلات شاد آباد و شمس آباد برگزار شد

همزمان بادومین دهه ازماه محرم الحرام،مراسم یادواره70شهید سرافرازمحله شادآباد و شمس آباد باحضور منتخب مردم تهران در شورای اسلامی شهر و تعدادی از مدیران شهرداری منطقه 18 برگزار شد.

 به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، در این مراسم که به منظور ترویج فرهنگ ایثارو شهادت از سوی اداره اجتماعی و فرهنگی شهرداری ناحیه 4وحوزه معاونت اجتماعی و فرهنگی منطقه در حسینیه شهدای شاد آباد برگزار شده بود ، دکتر شاکری گفت : تجلیل از رشادت ها و جانفشانی های شهدا، تجلیل از انقلاب و نظام است.
 
عضو شورای اسلامی شهر تهران افزود: شهدا افتخار نظام اسلامی هستند و امنیت و اقتدار جمهوری اسلامی به برکت خون شهدا و جانفشانی های جانبازان هشت سال دفاع مقدس است.
 
وی با تأکیدبراینکه ترس دشمنان از ایران اسلامی نیز ازشهدا وجانفشانی جوانان مؤمن در راستای ارزش های دینی و انقلابی آنهامی باشد،اظهارکرد: امام راحل (ره) به پشتوانه شهدا و جانبازان سرافزاز، نظام اسلامی و دین را مستقر کرد.
 
شاکری پشتیبان واقعی جمهوری اسلامی را خون های پاک شهدا و رشادت های جوانان و رزمندگان درعرصه های حساس عنوان کرد و گفت:جمهوری اسلامی درحال حاضربه برکت رهبری،نظامی مقتدرو تأثیرگذاردرمعادلات بین المللی است.
 
عضو شورای اسلامی شهر تهران،شهادت طلبی وفرهنگ انتظار ظهور حضرت حجت (عج) را دو بال انقلاب اسلامی دانست و گفت ولایت فقیه رکن اصلی نظام اسلامی است و دشمنان همواره در صدد خارج کردن ولایت فقیه از صحنه سیاسی هستند.
 
وی با اشاره به ترفندهای دشمنان دربه زانودرآوردن کشورمان ، خاطرنشان کردتا فرهنگ انتظار و شهادت و ولایت فقیه در این کشور زنده است،دشمنان و بویژه آمریکا هیچ غلطی نمی توانند بکنند .
 
این جانباز جنگ تحمیلی در ادامه با اشاره به برخی تهدیدهای دشمنان نیز یادآورشد:دشمنان جمهوری اسلامی اگر می توانستند تهدیدهایشان را عملی کنند، حتما تا کنون این کار را انجام می دادند.
 
شاکری افزود: ملت ایران شهدا را دارند و خیل شهیدان با اطمینان و اعتقاد رفتند و ما نیز با اطمینان پشتیبان ولایت فقیه خواهیم بود و با ادامه راه شهداء گرانقدر از نظام اسلامی دفاع خواهیم کرد.
 
وی در پایان باتقدیر ازبرگزارکنندگان آیین های گرامیداشت یادو خاطره شهدا هشت سال دفاع مقدس،خواستارانجام فعالیت های فرهنگی ماندگاردرزمینه تبیین فرهنگ جهاد و شهادت با هدف انتقال این ارزش ها به نسل های آینده شد.
 
برپایه این گزارش،نغمه سرائی یکی ازمداحان اهل بیت عصمت وطهارت دروصف سومین امام همام شیعیان و شهدای گرانقدر دوران دفاع مقدس،اجرای تواشیح و تقدیرازخانواده های معظم 70شهیدسرافرازمحله شادآبادازدیگر برنامه های این مراسم بود.
 
گفتنی است مهندس برومند نامداری معاون اجتماعی وفرهنگی شهردارومحمدابراهیمی سرپرست شهرداری ناحیه 4 منطقه نیز در این مراسم حضور داشتند.
انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.