سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جاسازي بمب در خرس عروسکي!

يک مرد در شمال کاليفرنيا در کنار خيابان يک خرس را پيدا کرد و وقتي آن را برداشت و يک وسيله انفجاري از آن افتاد.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران، يک توزیع‌کننده روزنامه در کنار جاده‌ای در کالیفرنیا يک خرس عروسکي پيدا کرد و بعد مقامات به گفتند که درون آن يک بمب جا گذاري شده است.
به گفته اين تحويل دهنده روزنامه، آنتوني کانون: اين غير عادي بود که چيزي  در وسط خيابان باشد ولي يک خرس عروسکي آنجا بود و وقتي من آن را برداشتم چيزي از درونش به بيرون افتاد 
آقاي کانون بدون اين که بداند چه خبر است خرس را در همان‌جا گذاشت و آن وسيله انفجاري را به درون ماشينش برد، بعد به خانه يکي از اقوامش رفت و در انجا چيزي را که پيدا کرده بود مورد بررسي بيشتري قرار داد.او گفت که اين وسيله يک بطري کوچک پر از يک نوع مايع بود که با نوار چسب و کمي سيم پوشانده شده بود. با مشکوک شدن به اين که چقدر اين وسيله مي‌تواند خطرناک باشد، او وسيله را کنار گذاشت و به شماره‌هاي تلفن مواقع اضطراري زنگ زد. در بين پاسخ دهندگان يک گروه براي خنثي کردن بمب بودند.


آقاي کانون گفت: در عرض دو دقيقه ان‌ها گفتند که اين يک دست ساز است و ما را از خانه بيرون کردند.
بمب غير فعال شد و به ازمايشگاه فرستاده شد. محققان فدرال در حال بررسي اين بمب و به دنبال نشاني براي پيدا کردن صاحب آن هستند.
آقاي کانون گفت اگرچه که ممکن بود بميرد ولي خوش‌حال است که آن بمب را برداشته است چون ممکن بود کودکي از آن خرس عروسکي خوشش بيايد و آن را بردارد.
 

برچسب ها: خرس ، بمب ، کالیفرنیا ، آمریکا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.