سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ارومیه/

حمایت و تشویق از سرمایه‌گذاران خارجی در آذربایجان غربی

معاون اقتصادی و سرمایه‌گذاری سازمان امور اقتصادی و دارایی آذربایجان غربی گفت: حمایت و تشویق از سرمایه‌گذاران خارجی به منظور بهبود فضای کسب و کار در آذربایجان غربی در دستور کار قرار دارد.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران ارومیه واقف بهروزی در بازدید از کارخانه‌های بتن آماده، بلوک سقفی و دیواری و تولید آجر ماشینی، بلوک سفال تیغه و سقف پیرانشهر اظهار داشت: مشکلات سرمایه‌گذاران خارجی در طرح‌های صنعتی پیرانشهر باید رفع شود.

وی با اشاره به سرمایه‌گذاری خارجی در طرح‌های صنعتی پیرانشهر، تصریح کرد: مرکز خدمات سرمایه‌گذاری خارجی آذربایجان غربی در اجرای این طرح‌ها همکاری می‌کند.

بهروزی به برنامه‌های اجرا شده در راستای بهبود فضای کسب و کار در آذربایجان غربی اشاره کرد و اذعان داشت: حمایت و تشویق از سرمایه‌گذاران خارجی و راهبری آن‌ها به طور مستمر از جمله این برنامه‌های به شمار می‌رود.

معاون اقتصادی و سرمایه‌گذاری سازمان امور اقتصادی و دارایی آذربایجان غربی افزود: مشکلات پیش‌رو در ارتباط با سرمایه‌گذاری خارجی در طرح‌های صنعتی باید به درستی شناسایی و حل و فصل شوند.

وی با اشاره به مسائل و مشکلات موجود، یادآور شد: کمبود منابع مالی برای تأمین سرمایه در گردش، ورود مواد اولیه از گمرک، تعرفه گمرکی و نیروی کار و تأمین اجتماعی، تخصیص زمین برای توسعه، استمهال اقساط تسهیلات مورد بحث و تبادل نظر مدیران عامل شرکت‌ها و کارشناسان قرار می‌گیرد./ب

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.