سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قم/

صبای قم به نخستین پیروزی خارج از خانه دست یافت

تیم فوتبال جوانان صبای قم در چهارمین هفته رقابت‌های لیگ دسته یک فوتبال جوانان باشگاه‌های کشور مقابل تیم منتظران بندر امام به نخستین پیروزی خارج از خانه خود دست یافت.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم ،صبای قم بعد از دو باخت متوالی در سه هفته سپری شده از نیم فصل نخست بازی‌های مرحله گروهی رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال جوانان کشور به دومین پیروزی پشت سر هم خود دست یافت تا خود را به جمع مدعیان صعود نزدیک کند.

پیروزی در دیدار خانگی هفته سوم بازی‌های این فصل مقابل تیم فوتبال جوانان آب منطقه‌ای کرمانشاه، فوتبالیست‌های امید صبای قم را با انگیزه کرده بود که در هفته چهارم در میهمانی تیم فوتبال جوانان منتظران بندر امام به اولین پیروزی خارج از خانه خود نیز دست پیدا کنند.

تیم فوتبال امید صبای قم با ثبت دومین پیروزی این فصل در کارنامه خود، ناکامی در دو هفته آغازین فصل جدید مسابقات لیگ دسته یک فوتبال امید باشگاه‌های کشور را به باد فراموشی سپرد و شانس خود را برای رسیدن به مدعیان صعود از گروه دوم این رقابت‌ها دو چندان کرد.

نماینده فوتبال قم در مسابقات امسال لیگ دسته یک امید باشگاه‌های کشور جمعه شب اول آذر ماه در دیداری حساس و سرنوشت ساز برابر یکی از جدی‌ترین رقبای خود به برتری دست یافته و بعد از دو باخت متوالی حالا صاحب دومین پیروزی خود در لیگ این فصل شدند.

بعد از شکست مقابل تیم‌های فوتبال امید پاس همدان و خورشید قروه در دو مسابقه متوالی از دور رفت دیدارهای مرحله گروهی مسابقات لیگ دسته یک فوتبال امید باشگاه‌های کشور، امیدهای صبای قم در سومین دیدار خود موفق به شکست تیم آب منطقه‌ای کرمانشاه شدند و در هفته چهارم در میهمانی تیم منتظران بندر امام به برتری دو بر یک دست یافتند تا از چهار بازی صاحب شش امتیاز شوند.

تیم فوتبال جوانان صبای قم در گروه دوم از مرحله مقدماتی لیگ دسته یک فوتبال جوانان باشگاه‌های کشور با تیم‌های پاس همدان، منتظران بندر امام، نفت امیدیه، خورشید قروه، پتروشیمی ماه‌شهر، آب منطقه‌ای کرمانشاه، ولایت اهواز و پارس خلیج خودرو برای صعود به مرحله نهایی رقابت می‌کند.

این در حالی است که امسال تیم‌های حاضر در لیگ دسته یک جوانان باشگاه‌های کشور در دو گروه مقدماتی جای گرفته‌اند و بازی‌های خود را در مرحله گروهی به منظور راهیابی به لیگ برتر به شکل دوره‌ای انجام می دهند، ضمن اینکه صبای قم با کادر فنی و بازیکنان بومی سعی در موفقیت در کسب نخستین صعود به لیگ برتر فوتبال جوانان باشگاه‌های کشور دارد./ب

برچسب ها: قم ، صبا ، نخستین ، پیروزی ، خارج ، خانه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.