سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قم/

برگزاری مجمع سالانه هیئت کشتی قم با حضور رسول خادم

مجمع سالانه هیئت کشتی استان قم در هفته دوم آذرماه با حضور رسول خادم برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم ، بعد از گذشت یک سال از تشکیل مجمع انتخابات هیئت کشتی استان قم و برگزیده شدن محسن حلوایی به عنوان رئیس هیئت کشتی استان قم یک بار دیگر مجمع این هیئت ورزشی تشکیل می‌شود اما این مجمع دیگر جنبه انتخاباتی ندارد و مجمع سالانه هیئت کشتی قم به شمار می‌رود.

بر اساس آیین‌نامه فدراسیون‌ها و هیئت‌های ورزشی سراسر کشور، مجامع سالانه به منظور بررسی عملکرد یک ساله در حوزه ورزش قهرمانی و همگانی و همچنین سایر موضوعات اختصاصی یک هیئت ورزشی با حضور رئیس فدراسیون آن رشته و همچنین مدیرکل ورزش و جوانان استان برگزار می‌شود.

این مجمع عملکرد هیئت‌های ورزشی در حوزه ورزش قهرمانی، همگانی، آموزش، میزان فعالیت در زمینه رشد و توسعه آن رشته، مشارکت در مسابقات لیگ و قهرمانی کشور، وضعیت نیروی انسانی اعم از داور، مربی و ورزشکار و بسیاری مسائل دیگر از جمله مباحث مالی را مورد بررسی و ارزیابی دقیق قرار می‌دهد.

حالا قرار است مجمع سالیانه هیئت کشتی استان قم به منظور بررسی عملکرد یک ساله آن و مرور برنامه‌های آینده این هیئت ورزشی از ساعت 11 صبح روز پنجشنبه چهاردهم آذرماه در سالن جلسات اداره کل ورزش و جوانان استان برگزار شود.

طبق هماهنگی صورت گرفته بین اداره کل ورزش و جوانان استان قم و فدراسیون کشتی کشورمان قرار است رسول خادم سرپرست فدراسیون کشتی کشورمان نیز در این جلسه حضور یابد، مجمعی که یک سال بعد از انتخاب مجدد محسن حلوایی به عنوان رئیس هیئت کشتی استان قم برگزار می‌شود.

سال گذشته در چنین روزهایی بود که مجمع انتخابات هیئت کشتی استان قم تشکیل شد و اعضای مجمع این هیئت ورزشی بار دیگر به محسن حلوایی رئیس پیشین هیئت کشتی قم اعتماد کرده و رای مجدد دادند تا وی بار دیگر رئیس هیئت کشتی قم شود.

محسن حلوایی بین سال‌های 1387 تا 1391 نیز به مدت چهار سال مسئولیت ریاست هیئت کشتی استان قم را بر عهده داشت و در سال قبل نیز با کسب حداکثر آراء اعضای مجمع انتخابات هیئت کشتی قم به عنوان رئیس این هیئت ورزشی برگزیده شد.

پیش از محسن حلوایی که تحصیلکرده ورزش است و در مدت زمان ریاست وی در هیئت کشتی قم اتفاقات خوبی در این رشته رخ داده و کشتی قم مسیر رو به پیشرفتی را در پیش گرفته است، مهدی مرادی‌گنجه بین سال‌های 1383 تا 1387 رئیس هیئت کشتی قم بود./ب

برچسب ها: برگزاری ، مجمع ، سالانه ، کشتی ، رسول ، خادم
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.