سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهردار منطقه 16 در بازدید از سطح منطقه خبر داد

پتانسیل ایجاد یک جهش بزرگ در منطقه 16 وجود دارد

رئیس شورای اسلامی شهر تهران از محلات منطقه 16 بازدید کرد.

 سید محسن اسدی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران در پی بازدید مسجد جامعی رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: در این منطقه از نظر موقعیت های جغرافیایی دیگر،‌گام های خیلی خوب برداشته شده که پتانسیل ایجاد یک جهش بزرگ در منطقه 16 وجود دارد.

وی در این بازدید اعلام کرد: اگر مردم جنوب شهر از رویکرد ها و ارائه شهری برای کاهش خواسته های مردمی استفاده کنند نوسازی قوت و شدت خواهد گرفت.

اسدی در ادامه عنوان کرد: 6 محله از 9 محله این منطقه دارای قدمتی با پیشینه پیدایش شهر تهران است که علی آباد، نازی آباد، یا‌خچی آباد و . . . نشان می دهد که در کنار فرهنگ غنی، جزء افتخارهای ما هستند.

وی در ادامه با توجه به این که بخش وسیعی از بافت های فرسوده در این منطقه وجود دارد عنوان کرد: صرف نظر از برنامه ها و سیاست ها و مصوبات کلی مجلس شورای اسلامی، شهرداری ها دارند گزارش شده که با ایجاد کمیته راهبردی بافت های فرسوده متشکل از تمامی دستگاه خدمت گذار و خدمت رسانی و سرمایه گذاران گروه های سازنده با ایجاد یک فضای مشار‌کتی موضوع نوسازی بافت های فرسوده هم اکنون توسط نوسازی شهر تهران در محله نازی آباد اجرا می شود در کلیه مناطق 16 به طور پایلوت داشته باشیم.

اسدی در ادامه بازدید در خصوص معضل ترافیکی در این منطقه اظهار کرد: با احداث پل رو گذر بعثت – رجایی به طول 1400 متر که هم اکنون مراحل مقدماتی این پل فراهم شده، گره ترافیکی میدان بهمن رفع خواهد شد.

گفتنی است این بازدید 1 آذر ماه 92 با حضور رئیس شورای اسلامی شهر تهران و جمعی از مسئولین شهری محلات 9 گانه به منظور بازدید و بررسی مشکلات شهروندان صورت گرفت.

انتهای پیام/

برچسب ها: نوسازی ، بازدید ، شورا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.