سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زنجان/

هزینه 1،6 میلیارد ریالی برای بیمه مدجویان ایجرودی

مدیر کمیته امداد شهرستان ایجرود از هزینه یک میلیارد و600 میلیون ریالی برای بیمه مددجویان ایجرودی خبر داد.

سید مسعود حسینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران زنجان اظهار داشت: کمیته امداد ایجرود در حمایت از خانواده‌های زیر پوشش این نهاد خدمات مختلفی را ارائه می‌دهد.

وی با اشاره به اینکه خدمات کمیته امداد ایجرود در قالب‌های مختلف به مددجویان ارائه می‌شود، یادآور شد: خوشبختانه با برنامه‌ریزی‌هایی که از سال‌های گذشته آغاز و در حال حاضر نیز اجرایی می‌شود، خدمات کمیته امداد به صورت هدفمند و با در نظر گرفتن نیازهای مددجویان به آنها ارائه می‌شود.

مدیر کمیته امداد شهرستان ایجرود با اشاره به اینکه ارائه خدمات هدفمند و نیازسنجی شده موجب بهره‌مندی بیشتر خانواده‌های زیر پوشش از خدمات این نهاد می‌شود، افزود: کمیته امداد در تلاش است با ارائه خدمات هدفمند به خانوارهای مددجو فرهنگ کار کردن و تلاش را در بین آنها نهادینه کرده و موجبات توانمندسازی خانواده‌های واجد شرایط را فراهم سازد.

این مسئول با بیان اینکه یکی از خدمات عمده و مهم کمیته امداد در حمایت از مددجویان این نهاد معرفی واجدان شرایط به بیمه‌های اجتماعی است، یادآور شد: تا پایان مهر امسال یک میلیارد و 657 میلیون ریال برای بیمه 289 مددجوی ایجرودی هزینه شده است.

حسینی به برخی از مزایای بهره مندی از این نوع بیمه اشاره داشت و گفت: در بیمه تامین اجتماعی افراد از بسیاری از مزایا از قبیل استفاده از بیمه بازنشستگی و کاهش هزینه‌های درمان بهره‌مند می‌شوند.

مدیر کمیته امداد شهرستان ایجرود در ادامه به ارائه خدمات بهداشتی به مددجویان این نهاد اشاره داشت و گفت: این نوع خدمات در راستای ارتقای سطح سلامتی مددجویان ارائه می‌شود.

این مسئول همچنین به ایجاد اشتغال برای مددجویان اشاره کرد و متذکر شد: خدمات مسکن و ساختمان، خدمات فرهنگی و آموزش، خدمات جهیزیه و هزینه ازدواج، ارائه خدمات حقوقی و قضایی و خدمات مددکاری و مشاوره نیز از سایر خدماتی است که در حمایت از مددجویان ارائه می‌شود./ج1

برچسب ها: کمیته ، ایجاد ، اشتغال
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.