سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهرکرد/

بسیج با منطق خدمت به مردم و از بطن مردم به وجود آمده است

سردار فرمانده سپاه قمر بنی هاشم (ع) استان چهارمحال و بختیاری در سخنرانی قبل از خطبه های نماز جمعه این هفته شهرکرد به مناسبت هفته بسیج گفت: بسیج با منطق خدمت به مردم از بطن مردم به وجود آمده است.

به‌گزارش‌خبرنگار‌باشگاه‌خبرنگاران‌شهرکرد؛سردار‌‌رضا محمد سلیمانی با گرامیداشت هفته مبارک بسیج در جمع حلقه های صالحین و مؤمنین نمازگزار در مصلای بزرگ امام خمینی(ره) شهرکرد، به روند فعالیت های بسیج از بدو پیروزی انقلاب اسلامی اشاره کرد و اظهار داشت: نقش بسیج در تثبیت انقلاب اسلامی و خنثی سازی توطئه ها و کینه توزی های شرق و غرب، از اقدامات این تشکل مردمی است.

وی افزود: تأمین امنیت کشور در بحران هایی مانند؛ خلق عرب، خلق ترکمن، خلق بلوچ و توطئه های امنیتی منافقین از دیگر عرصه های ورود بسیج به میدان دفاع از انقلاب اسلامی می باشد.

فرمانده سپاه استان چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: تحمل سختی ها و مشقت های بی شمار در ارتفاعات سربه فلک کشیده کردستان و همچنین 17هزار شهید ترور سند دیگری بر مظلومیت بسیجیان این سرزمین است.

وی، با اشاره به دوران جنگ تحمیلی و ائتلاف نانوشته جهانی بر علیه ملت ایران تأکید کرد: بسیج؛ نامعادله دشمنان را در دوران دفاع مقدس حل کرد و این دوران، نقطه مشعشع تاریخ ایران است که حتی یک وجب از خاک کشور به دست بیگانگان نیفتاد و برکات و ثمرات بسیاری برای مردم داشت.

سردار محمدسلیمانی، برکات دفاع مقدس را به یمن وجود امام، روحانیت و رشادت های بسیجیان دانست و نقش بسیج در سازندگی کشور را تبیین کرد.

وی، با اشاره به اذعان دولتمردان پیرامون نقش بسیج در سازندگی کشور گفت: ساخت سدهای بزرگ همچون کرخه، و عرصه های مختلف سازندگی، علمی، پژوهشی و ... از میدان هایی است که بسیج با ولایتمداری وارد میدان شده و نقش خود را به خوبی ایفا کرده است.

فرمانده سپاه قمر بنی هاشم (ع) استان چهارمحال و بختیاری، منطق بسیج را خدمت به مردم دانست و افزود: بسیج با منطق خدمت به مردم از بطن مردم به وجود آمده است.

وی اظهار داشت: بسیج صرفاً یک تشکل نظامی نیست بلکه؛ تمام عرصه ها محل فعالیت بسیج می باشد.


انتهاي پيام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.