سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تکواندوکاری با هنر خط و نقاشی

نمایشگاه آثار خط و نقاشی خط یکی از تکواندوکاران جمعه اول آذر در تهران گشایش یافت.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران: نمایشگاه آثار خط و نقاشی خط رضا تقی پور هنرمند تکواندوکار کشورمان با حضور برخی از مسئولان فدراسیون تکواندو و چهره های هنری جمعه اول آذر در نگارخانه "ترانه باران" افتتاح شد.
 
تقی پور که سابقه بازی در تیم های تکواندوی ملوان، مجتمع فرهنگی ورزشی جوانه و دانشگاه آزاد در لیگ برتر باشگاه های کشور را در کارنامه خود دارد، هم اکنون با فدراسیون تکواندو در حال همکاری است.
قرار است سید محمد پولادگر و غلامحسن ذوالقدری رییس و دبیر فدراسیون تکواندو همراه با اعضای تیم ملی و برخی از پیشکسوتان و تکواندوکاران از این نمایشگاه دیدن کنند.
 
در این نمایشگاه 20 اثر خوشنویسی کتیبه نستعلیق در فرم سیاه مشق و 15 اثر نقاشی خط با تکنیک آزاد از این هنرمند به مدت هفت روز در معرض دید علاقمندان قرار خواهد گرفت.
این هنرمند خوشنویس فارغ التحصیل رشته گرافیک از دانشگاه هنر و معماری تهران است.
 
آثار این هنرمند علاوه بر جشنواره های متعدد در کارگاه های نمایشگاه قرآن کریم و کتاب های فیلم شناخت جشنواره های بین المللی فیلم و سینما به اجرا گذاشته شده است.
 
گفتنی است، این نمایشگاه تا هفتم آذر برقرار است و علاقمندان می توانند از ساعت 15 تا 19 به نشانی تهران، خیابان شریعتی، پل رومی به سمت الهیه، خیابان شریفی منش، نبش کوچه لادن، پلاک 27، گالری ترانه باران برای بازدید مراجعه کنند.


 

برچسب ها: تکواندو ، هنر ، ملی ، تیم ، خط
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.