سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یاسوج/

بارش نخستین برف پاییزی پیست اسکی کاکان یاسوج را سفید پوش کرد

بارش نخستین برف پاییزی پیست اسکی کاکان و نقاط مرتفع و کوهستانی شهر یاسوج را یکپارچه سفید پوش کرده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران یاسوج، با آغاز بارش برف پاییزی پیست اسکی کاکان که یکی از مناطق تفریحی و گردشگر پذیر کهگیلویه وبویراحمد به شمار می رود به تدریج برای پذیرایی از گردشگران و علاقه مندان به ورزش های زمستانی آماده می شود.

پیست اسکی کاکان در 18 کیلومتری شهر یاسوج پایتخت طبیعت ایران و در منطقه ای کوهستانی واقع شده که در فصول سرد سال میزبان خیل عظیمی از گردشگران داخلی و خارجی است و موجب رونق اقتصادی و ایجاد اشتغال در این منطقه می شود.

وجود چشمه های فراوان و طبعیت بکر این شهر کوهستانی در کنار درختان متنوع، سرگرمی در برف و اسکی بازی در پیست کاکان را دو چندان می کند.

پیست اسکی کاکان بهترین مکان طبیعی گردشگری زمستانه برای خانواده ها و گردشگران ورودی به کهگیلویه و بویراحمد بوده که در فصل پاییز امسال بارش برف در آن آغاز شد و تا اواخر اسفند هر سال پوشیده از برف است.

سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد گفت: پیست اسکی کاکان تنها پیست اسکی جنوب کشور در دامنه های رشته کوه زاگرس بوده که ارتفاع آن از سطح دریا دو هزار و 850 متر است.

رحیم دادی نژاد با اشاره به این که طول این پیست 600 و عرض آن یک هزار و 500 متر بوده، افزود: پیست اسکی کاکان به دستگاه های بالابر تله اسکی، بشقابی، پیست کوب، خوابگاه و رستوران نیز مجهز است.

وی بیان کرد:این جاذبه گردشگری همه ساله در فصل های زمستان و بهار با استقبال چشمگیر گردشگران داخلی و خارجی مواجه است.

دادی نژاد اظهار کرد:با بارش قابل توجه برف در این منطقه به منظور رفاه حال گردشگران و علاقمندان به ورزش های زمستانی مدرسه اسکی همراه با مربیان مجرب و همچنین تجهیزات اسکی برای کرایه در کنار آن مستقر خواهد شد./ز
برچسب ها: بارش ، برف ، پیست ، اسکی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.