سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

هلاکت 30 تن از افراد وابسته به گروه های تروریستی در سوریه

ارتش سوریه در عملیات امروز خود در حلب شماری از تروریست ها از جمله برخی از سران گروه تروریستی النصره را به هلاکت رساند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از العالم: نیروهای ارتش سوریه امروز طی یک عملیات حساس و دقیق، اتاق عملیات گروههای مسلح در اتوبان بین المللی حلب به ادلب را هدف قرار دادند. از سوی دیگر یگان های ارتش در یک عملیات موفق در "برزه"، انبارهای سلاح و مهمات تروریست ها را منهدم کردند.

خبرگزاری رسمی سوریه "سانا" گزارش داد: یگان های ارتش در یک عملیات موفق در شهرک برزه، پناهگاههای تروریست ها در "نقطه الخال" را منهدم کردند. همچنین یک منبع نظامی گزارش داد که در این عملیات، شماری از تروریست ها از جمله "العکید ابومصطفی" کشته شدند. علاوه بر این، طی عملیات یگانی از نیروهای ارتش در این شهرک شمار دیگری از تروریست ها در جنوب درمانگاه "تشرین" کشته و زخمی شدند.

از سوی دیگر، نیروهای ارتش سوریه امروز جمعه با انجام عملیات دقیق و حساسی در نزدیکی ساختمان "تحقیقات کشاورزی" در اتوبان بین المللی حلب به ادلب، اتاق عملیات بزرگ تروریست ها و انبار سلاح و مهمات آنها را مورد هدف قرار دادند که در جریان آن، ساختمان های مذکور به طور کامل منهدم و تروریست های پناه گرفته در آنها کشته شدند.

همچنین نیروهای ارتش سوریه، محل استقرار و اختفای گروههای مسلح در شهرک های "ابوالظهور" و "البویطی" در نزدیکی فرودگاه نظامی "ابوالظهور" و روستاهای "تل منلس" و "المزارعه" واقع در حد فاصل میان روستاهای "احسم" و "الباره" و در نزدیکی "میدان الدله" در شهر "معره النعمان" را هدف قرار دادند.
برچسب ها: ارتش ، سوریه ، النصره ، حلب ، قلمون ، سانا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.