سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رودهن/

دولت تکلیفی برای بازگشایی فروشگاههایی مانند رفاه ندارد

فرماندارشهرستان پردیس گفت: :دولت تکلیفی برای بازگشایی فروشگاههایی مانند رفاه در مناطق مختلف به ویژه شهرستانهای تازه تاسیس مانند پردیس ندارد .

ایرج بیگدلو درگفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن گفت: فروشگاههای رائه محصولات مورد نیاز مردم با عنوان اتکا به خاطر وابستگی این فروشگاهها به نیروی انتظامی تنها را در شهرستانهایی برا برخورداری از قشر زیاد بازنشستگان این نیرو افتتاح و به مردم خدمات ارائه می دهد .

وی با اشاره به بحث بازگشایی شعب مختلف فروشگاههایی مانند رفاه در شهرستانهای تازه تاسیس مانند پردیس تصریح کرد :در بحث بازگشایی شعب مختلف فروشگاههایی مانند رفاه در شهرستانهای تازه تاسیس مانند پردیس به خاطر ارتباط این فروشگاهها با بخش خصوصی با واگذاری مکانی در اختیار این فروشگاه می توان در راستای بهره مندی از خدمات فروشگاههای رفاه همکاری مشارکتی داشت .

فرماندارشهرستان پردیس اضافه کرد :در شهرستان پردیس هم مقدمات بازگشایی فروشگاههای رفاه تنها با ایجاد چنین کانالی را می توان فراهم کرد و در این جریان مالک زمین و محل اجاره داده شده به فروشگاه رفاه در کنار اجاره ملک خود درصدی از فروش روزانه این فروشگاه را نیز دریافت می کند .

بیگدلو در خاتمه اظهارداشت :دولت تکلیفی برای بازگشایی فروشگاههایی مانند رفاه در مناطق مختلف به ویژه شهرستانهای تازه تاسیس مانند پردیس ندارد ./


برچسب ها: دولت ، بازگشایی ، رفاه ، فروشگاه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.