سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مهمترین عناوین بین الملل

مهمترین عناوین روز گذشته به شرح زیر می باشد.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران ؛ 
آسوشيتدپرس در گزارشي به قلم «برايان مورفي» نوشت:‌هنگامي که جان کري،‌ وزير امور خارجه امريکا،‌ در ماه جاري توقف ديگري در اسرائیل و عربستان داشت، يک مطلب را درباره برنامه هاي واشنگتن در خصوص نزديک شدن به تهران مي شنيد: «به ايران اعتماد نکنيد! تحريم ها عليه اين کشور را تشديد کنيد.»
در حالی که مذاکرات ایران و کشورهای ۱+۵ در ژنو درباره برنامه هسته‌ای به روز سوم کشیده شده، گروهی از سناتورهای آمریکایی آماده می‌شوند که اگر این دور از مذاکرات به نتیجه نرسید، تحریم‌های بیشتری علیه ایران وضع کنند.
پيام محسني، پژوهشگران و يکي از تحليلگران سياسي در دانشگاه هاروارد آمريکا، مي نويسد تحريم هاي اقتصادي عليه ايران باعث شرکت اين کشور در مذاکرات هسته اي نبوده است.
منابع خبری از سفر جان کری به ژنو برای شرکت در مذاکرات غرب با ایران بر سر پرونده هسته ای خبر دادند.
شبکه الجدید لبنان جزئیات بیشتری از هویت یکی از عوامل انتحاری حمله به سفارت ایران در بیروت را منتشر کرد.
منابع خبری رژیم صهیونیستی اذعان کردند که تلاش این رژیم برای اعمال فشارهای بیشتر بر ایران شکست خورده است و تل آویو امیدوار است که توافقنامه احتمالی غرب یا ایران زیاد به سود تهران نباشد.
جین پساکی سخنگوی وزارت خارجه آمریکا اعلام کرد: در صورتی که مذاکرات هسته‌ای گروه 1+5 با ایران در ژنو به نتیجه نرسد، وزارت خارجه آمریکا خود رهبری دور تازه از تحریم‌ها را ضد ایران برعهده خواهد گرفت.
"سرگئی لاوروف" وزیر خارجه روسیه روز گذشته (پنج شنبه) اظهار داشت: هر گونه حضور نظامی کشورهای غیر منطقه‌ای در دریای خزر غیر قابل قبول است.

برچسب ها: عنوان ، باشگاه ، مهم ، خبر ، ژنو ، تهران ، هسته ای
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.