سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

احداث جایگاه عرضه کارت بلیت الکترونیکی در میادین جنوب غرب پایتخت

معاون حمل ونقل ترافیک شهرداری منطقه 18 از احداث جایگاه عرضه کارت بلیت در میادین این منطقه خبر داد.

 سالمی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: احداث جایگاه عرضه کارت بلیت الکترونیکی در میادین منطقه 18 در دستور کار معاونت حمل ونقل ترافیک شهرداری این منطقه قرار دارد.

وی با بیان توضیحات بیشتر افزود: این طرح به منظور ترویج فرهنگ استفاده از سیستم کارتهای الکترونیکی در حمل و نقل عمومی و رفاه حال شهروندان در دست اجراست.

سالمی با اشاره به نحوه اجرای این طرح گفت: جایگاه عرضه کارت بلیت الکترونیکی در میادین منطقه 18 با همکاری و مشارکت اکیپ‌های اجرایی فنی و عمران و ترافیک نواحی 7 گانه منطقه، جانمایی می‌شود.

وی با اشاره به اقدامات اجرایی این طرح گفت: جانمایی جایگاه عرضه کارت بلیت الکترونیکی در میدان شهید باقری با هدف ترویج فرهنگ استفاده از سیستم کارتهای الکترونیکی در حمل و نقل عمومی از اقدامات اجرایی این طرح است.

سالمی در پایان با اشاره به اقدامات دیگر معاونت حمل و نقل ترافیک شهرداری منطقه 18 افزود: بهسازی عرضه و تامین 25 سرپناه اتوبوس در معابر واقع در منطقه 18 با استفاده از پروژکتورهای smd (دارای قابلیت کاهش مصرف برق و محفظه ضد سرعت) از اقدامات دیگر معاونت حمل و نقل ترافیک شهرداری منطقه 18 است .
انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.