سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رابطه بین سطح دانش و ارتباطات

ایجاد ارتباطات و فناوری اطلاعات بعنوان بستری مناسب برای افراد محسوب می شود و دریچه بسیار مهمی را به سوی آگاهی و دانش شهروندان می‌گشاید.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ایجاد ارتباطات و فناوری اطلاعات بعنوان بستری مناسب برای افراد محسوب می شود و دریچه بسیار مهمی را به سوی آگاهی و دانش شهروندان می‌گشاید و باعث ارتقا سطح دانش و آگاهی آنان می‌شود ک امروز با توجه به پیشرفت روز افزون تکنولوژی و فناوری ارتباطات لزوم پیشرفت آگاهی و تکنولوژی احساس می‌شد که در این میان خانواده نقش بسیار مهم و اساسی را ایفا می کنند.

اما در این خصوص قرایی مقدم جامعه شناس به خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران تصریح کرد: ایجاد ارتباطات بین افراد و آموزش و فراگیری با دیگران به طور کلی در روانشناسی اجتماعی مورد بررسی قرار میگیرد و به نوع خانواده مربوط می شود از این رو خانواده وضعیت تحصیلی و شغلی مادر، وضعیت سرپرستی و طبقه اجتماعی بسیار حائز  اهمیت است.

وی در مورد سطح تحصیلات خانواده تصریح کرد: سطح تحصیلات خانواده در تربیت فرزندان و موانع افکار آنان بسیار حائز اهمیت است.

وی افزود: با استفاده از واژه ها و کلمات مودبانه هم باعث احترام و ارزش افراد می شود و هم باعث بالا بودن سطح سلامت روحی و جسمی افراد می شود و از طریق ارتباط مناسب ما می‌توانیم هم به قدرت و هم به ثروت برسیم.

قرایی مقدم به نقش مدرسه خاطرنشان کرد: از طریق مدرسه و افزایش سطح بالا بودن علم و دانش و نوشتن مقالات و گزارشها می‌توانیم بستری مناسب را برای دانش آموزان ایجاد کنیم و با شرکت دادن آنان در بحث‌های علمی کلاس می‌توانیم راه حل مناسب را برای بالا بودن سطح علمی آنان ایجاد کنیم
انتهای پیام/
برچسب ها: تکنولوژی ، آگاهی ، لزوم
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.