سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کره شمالي: دفتر رياست جمهوري کره جنوبي را به دريايي از آتش تبديل مي‌کنیم

کره شمالی روز جمعه در سالگرد گلوله باران جزیره مرزی در کره جنوبی تهدید کرد دفتر ریاست جمهوری کره جنوبی را به « دریایی از آتش » تبدیل می کند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران، ارتش کره شمالی در بیانیه ای اعلام کرد : « سه سال پیش ، گلوله باران تلافی جویانه به یئون پیونگ محدود شد اما دفعه آینده ، دفتر ریاست جمهوری و مقر این رژیم دست نشانده هدف قرار خواهد گرفت. »

در این بیانیه آمده است : « اگر کره جنوبی دوباره ما را تحریک کند ، دفتر ریاست جمهوری این کشور به دریایی از آتش تبدیل خواهد شد. »

این بیانیه با اشاره به نام رئیس جمهوری کره جنوبی افزود : « پارگ گئون هی و دار و دسته اش باید از شکست ننگینی که به کشورشان وارد می شود درس بگیرند. »

کره شمالی سه سال پیش جزیره یئون پیونگ را پس از هشدار به کره جنوبی درباره رزمایش نظامی ، گلوله باران کرد.

در این حمله که جدی ترین حمله مرزی از زمان جنگ کره در سال های 1950 تا 1953 میلادی بود دو تفنگدار کره جنوبی و دو غیر نظامی کشته شدند.

ارتش کره شمالی سال گذشته در سالگرد گلوله باران جزیره یئون پیونگ تهدید کرد به این جزیره حمله می کند و تنها تاسف اش اینست که یئون پیونگ را به قعر دریا نفرستاده است.

ارتش این کشور تاکید کرد : « اگر جنگ طلبان دوباره ما را تحریک کنند ، فرصت را از دست نمی دهیم. »

این تهدیدها در حالی صورت گرفت که نیروی هوایی ، دریایی و تفنگداران کره جنوبی به یاد قربانیان گلوله باران جزیره یئون پیونگ در نوامبر سال 2010 میلادی ، رزمایش نظامی برگزار کردند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.