سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جام بین قاره‌ای فوتبال ساحلی؛

ایران به مصاف امارات خواهد رفت

تیم ملی فوتبال ساحلی امارات با شکست مقابل سوئیس در آخرین دیدار از مرحله گروهی در رده دوم گروه اول جام بین‌ قاره‌ای قرار گرفت و در مرحله نیمه‌نهایی حریف ایران شد.

 


 

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران ، در ادامه آخرین روز از مسابقات جام بین‌ قاره‌ای فوتبال ساحلی دو تیم برزیل و روسیه از گروه دوم به مصاف یکدیگر رفتند این دیدار در وقت‌های قانونی و اضافی با نتیجه تساوی 6 بر 6 خاتمه یافت.

در ضربات پنالتی این تیم روسیه بود که توانست 3 بر 2 پرافتخارترین تیم جهان را شکست دهد و به این ترتیب با 5 امتیاز به عنوان تیم دوم گروه دوم به مرحله نیمه‌نهایی صعود کند. برزیل نایب قهرمان دو دور گذشته هم با 3 امتیاز در رده سوم قرار گرفت. ایتالیا نیز بدون امتیاز در این گروه چهارم شد.

در دیگر دیدار دو تیم امارات و سوئیس از گروه اول به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار در پایان با برتری 5 بر 3 تیم ملی فوتبال ساحلی سوئیس خاتمه یافت. به این ترتیب سوئیس 8 امتیازی شد و به عنوان تیم اول گروه اول به مرحله نیمه‌نهایی صعود کرد تا در این مرحله با روسیه دیدار کند. همچنین امارات با قبول این شکست 6 امتیازی باقی ماند و به عنوان تیم دوم گروه اول راهی مرحله نیمه‌نهایی و حریف ایران در این مرحله شد.

برچسب ها: فوتبال ، ساحلی ، امارات
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.