سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ترفندهای شبانه؛

فایرفاکس خود را رمزگذاری کنید +دانلود

براي شروع کار با اين افزونه ابتدا بايد آن را نصب و سپس بخش Startup آن را براي قرار دادن رمز عبور هنگام باز کردن فايرفاکس فعال کنيد؛ از آن به بعد هر بار که فايرفاکس را اجرا کنيد، رمز عبور مي خواهد.

به گزارش مجله شبانه باشگاه خبرنگاران، يکي از افزونه هاي کاربردي در مرورگر فايرفاکس +Master password است که با رمزگذاري روي اين مرورگر، امنيت سيستم را حفظ مي کند. با اين افزونه مي توانيد يک رمز عبور براي رايانه تعريف کنيد. همچنين به کمک آن مي توانيد پنجره ها را قفل کنيد تا کسي نتواند از پروفايل شما در فايرفاکس استفاده کند.

براي شروع کار با اين افزونه ابتدا بايد آن را نصب و سپس بخش Startup آن را براي قرار دادن رمز عبور هنگام باز کردن فايرفاکس فعال کنيد؛ از آن به بعد هر بار که فايرفاکس را اجرا کنيد، رمز عبور مي خواهد. براي اين کار از منوي فايرفاکس در بالا سمت چپ ، گزينه Options را انتخاب کنيد و سپس در پنجره باز شده به زبانه Security برويد و گزينه Use a master password را انتخاب کنيد.

در پنجره جديد ابتدا رمز عبور مورد نظرتان را در کادرهاي Enter new password و re-enter password وارد کنيد و سپس به زبانه Startup از پايين پنجره برويد. براي غيرفعال کردن اين ويژگي افزونه، بايد تيک Ask for password on startup را برداريد. در منوي if canceled سه گزينه Do nothing و Exit و Lock وجود دارد.

بايد تعيين کنيد که اگر فايرفاکس را باز کرديد و بعد پنجره مربوط به وارد کردن رمز ورود را بستيد، چه اتفاقي بيفتد. در مرحله بعد گزينه Auto-logout in مشاهده مي شود، آن را OK و پس تعيين کنيدپس از چندبار اشتباه وارد کردن رمز عبور، فايرفاکس بسته شود. در پايان دکمه OK را انتخاب کنيد. آدرس دانلود:

https://addons.mozilla.org/en-...master-password

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.