سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در مراسم افتتاحیه کلاس توجیهی داوران و کمک داوران لیگ برتر ؛

اصفهانیان:داوران و کمک داوران باید اعتماد به نفسشان را بالا ببرند

اصفهانیان در مراسم افتتاحیه کلاس توجیهی داوران و کمک داوران لیگ برتر گقت:داوران و کمک داوران باید اعتماد به نفسشان را بالا ببرند

به گزارش  گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران در این مراسم که با حضور مهدی تاج ، هوشنگ نصیرزاده، اصفهانیان و اعضای کمیته و دپارتمان داوران در هتل آکادمی ملی فوتبال برگزار می شد، اصفهانیان رئیس کمیته داوران دقایقی برای حاضران سخنرانی کرد.
 

اصفهانیان در سخنانش گفت: ابتدا جا دارد به حسن کامرانی فر به خاطر نامزدی اش در بخش بهترین کمک داور آسیا در سال 2013 تبریک بگویم و امیدوارم که وی بتواند جایزه بهترین کمک داور را از آن خود کند.
 

وی ادامه داد: جای حسین عسگری رئیس دپارتمان داوری هم خالی است که برای برگزاری جلسات کمیته داوران کنفدراسیون فوتبال آسیا به مالزی رفته است اما دیگر اعضای دپارتمان و کمیته داوران حضور دارند و قرار است اسماعیل صفیری هم کارگاهی برای داوران برگزار کند.
 

اصفهانیان در پایان گفت: امیدوارم برگزاری کارگاهها و دیدن فیلم هایی که دپارتمان از اشتباهات داوران و کمک داوران در نیم فصل تهیه کرده اند بتواند باعث شود در نیم فصل دوم شاهد قضاوت های بی نقصی باشیم. در هر حال داوران شاغل و داوران پیشکسوت باید به هم کمک کنند تا داوری کشور رو به جلو حرکت کند و رشد داوری پویا باشد و بتوانیم داوران جوان را هم وارد عرصه قضاوت کنیم. فدراسیون و کمیته و دپارتمان داوران هم همه تلاشش را می کند تا در عرصه آموزش کارهای خوبی انجام دهد. باید داوران و کمک داوران اعتماد به نفسشان را بالا ببرند و با آمادگی جسمانی کامل، شادابی و تجربه قضاوت های بی نقصی انجام دهند.

برچسب ها: لیگ ، برتر ، فوتبال ، ایران
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.